تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوجی فیلم دوربین عکاسی میان رده X-T200 را با قیمت ۷۰۰ دلار رونمایی کرد

در‌حالی‌که همه در انتظار رونمایی X-T4 و X100V فوجی فیلم هستند، این شرکت برگ برنده‌ی جدیدی رو کرد که X-T200 نام دارد و دوربین میان‌رده‌ی بهبود‌یافته‌ای است.

فوجی دوربین جدید میان‌رده‌ی X-T200 را رونمایی کرد. این دوربین جایگزینی برای دوربین تقریبا دوساله X-T100 است که در فوریه‌ی گذشته معرفی شد و بالاتر از سری X-A و پایین‌تر از Fuji X-T30 قرار می‌گیرد. X-T200 از حسگر ۲۴ مگاپیکسلی APS-C CMOS و نه X-Trans استفاده می‌کند و فوکوس خودکار بسیار بهبود‌یافته‌تر و ویژگی‌های درخورتوجه در بخش فیلم‌برداری و صفحه‌نمایش لمسی ۳/۵ اینچی درون بدنه‌ای سبک و جمع‌و‌جور قرار گرفته‌اند.

FUJI X-T100 BACK

FUJI X-T100 REAR

براساس اطلاعات منتشرشده، حسگر جدید ۲۴ مگاپیگسلی CMOS قابلیت عکاسی با سرعت هشت فریم‌بر‌ثانیه و فیلم‌برداری 4K با رزولوشن ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ و ۱۲ فریم‌برثانیه را دارد. پردازنده جدید اطلاعات را ۳/۵ برابر سریع‌تر پردازش می‌کند. قابلیت عکس‌برداری هنگام ضبط فیلم و کاهش اعوجاج عکس و بهبود خارق‌العاده فوکوس خودکار با استفاده از تشخیص فازی به‌جای سیستم ترکیبی فوکوس از دیگر مزایای این دوربین هستند. ویژگی آخر به‌معنای تشخیص خودکار چهره و چشم است که قابلیت مهمی برای علاقه‌مندان عکاسی به‌شمار می‌رود.

مقاله‌های مرتبط:

همچنین، صفحه‌نمایش لمسی با قابلیت چرخش که بلاگرها و دوستداران سلفی بسیار استفاده می‌کنند، قابلیت فیلم‌برداری در حالت HDR برای موقعیت‌هایی با کنتراست بالا، گیمبال دیجیتال که از ژیروسکوپ درونی برای تثبیت ویدئو‌ها هنگام فیلم‌برداری استفاده می‌کند و دسترسی به افکت‌های ویدئویی فوجی از دیگر نکات مثبت این دوربین است.

جالب است که فوجی در حالی همه‌ی این امکانات را در X-T200 گنجانده است که وزن دوربینش فقط ۳۷۰ گرم است. درادامه، تصاویر دوربین را از زوایای مختلف میبینیم.

Fujifilm X-T200

Fujifilm X-T200

Fujifilm X-T200

Fujifilm X-T200

Fujifilm X-T200

Fujifilm X-T200

Fujifilm X-T200

فوجی فیلم X-T200 در سه رنگ نقره‌ای و نقره‌ای تیره و و مسی از فوریه در فروشگاه‌ها برای خرید دردسترس است. قیمت بدنه‌ی این دوربین ۷۰۰ دلار و قیمت بدنه همراه‌با کیت لنز XC 15-45mm f/3.5-5.6 OIS power zoom تقریبا ۸۰۰ دلار تعیین شده است.

Fujifilm X-T200

لنز Fujinon XC 35mm f/2

علاوه‌بر‌این، فوجی لنز پرایم Fujinon XC 35mm f/2 فول‌فریم با فاصله کانونی ۵۲ میلی‌متر را معرفی کرده که قیمتش مقرون‌به‌صرفه است و فقط ۱۳۰ گرم وزن دارد. فوجی فیلم قول داده این لنز با تصویری واضح و بوکه‌ی ملایم و فوکوس خودکار تقریبا بی‌صدا خواهد بود. این لنز نیز از فوریه با قیمت ۲۰۰ دلار دردسترس خواهد بود.

Fujinon XC 35mm f/2 Lens

Fujinon XC 35mm f/2 Lens

آیا فکر می‌کنید دوربین جدید سونی با این قیمت و امکانات ارزش خرید دارد؟ دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوجی فیلم دوربین عکاسی میان رده X-T200 را با قیمت ۷۰۰ دلار رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..