تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سید مهدی رحمتی؛امید اول شهرخودرو در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید مهدی رحمتی قطعا یکی از باسابقه ترین و موفق ترین بازیکنان ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا است. او که پیش از این با تیم های فجرسپاسی،سپاهان و استقلال سابقه حضور در این رقابت ها را دارد،حالا عصر امروز این فرصت را دارد تا به همراه شهرخودرو مشهد هم حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را برای شصت و سومین بار تجربه کند.

رحمتی در 62 بازی اخیر خود در آسیا 23 کلین شیت به نام خود ثبت کرده و از این حیث رکورددار است و حالا در جدال امشب تیمش مقابل الرفاع بحرین در دور نخست پلی آف لیگ قهرمانان آسیا او امید اول مشهدی ها برای بسته نگه داشتن دروازه تیمشان به حساب می آید تا با اتکا به این اتفاق،بتوانند به دور بعدی پلی آف و در نهایت به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سید مهدی رحمتی؛امید اول شهرخودرو در آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..