تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصائب جالب کیلیان امباپه برای بستنی خوردن!

مصائب جالب کیلیان امباپه برای بستنی خوردن!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاره‌های بزرگ در هر عرصه‌ای به شدت مورد توجه رسانه‌ها و هواداران قرار می‌گیرند و این امر در مورد کیلیان امباپه نیز صدق می‌کند. ستاره جوان و فرانسوی پی اس جی مدعی شد هرگاه برای خرید و یا خوردن بستنی به خیابان می‌رود، افراد زیادی به سمت او می‌روند، اما کیلیان امباپه به هر حال با این شرایط مشکلی ندارد.

کیلیان امباپه گفت: "وقتی من به بیرون می‌روم، جمعیت دیوانه واری اطرافم شکل می‌گیرد و من حتی نمی‌توانم به سوپر مارکت بروم. اگر من خرید پنیر را فراموش کنم، نمی‌توانم به کارفور (برند سوپرمارکت) مراجعه کنم. صاحب سوپرمارکت باید در آنجا را ببندد تا من قادر به خرید کردن باشم.

شما در خانه هستید و کمی حوصله تان سر رفته است، بنابراین بیرون می‌روید تا کمی پیاده روی کنید. شما می‌خواهید بستنی بخورید، اما قبل از اینکه شروع به این کار کنم ۵۰۰ نفر در اطراف من هستند. من خودم این زندگی را می‌خواستم. پس من شرایط را می‌پذیرم و اگرچه شرایط هر روز آسان نیست، اما من خودم این حالت را می‌خواستم. "

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصائب جالب کیلیان امباپه برای بستنی خوردن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..