تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندرهای دو گوشی مقرون به صرفه ال‌جی منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است که خبر‌های زیادی از ال‌جی و محصولات آن در فضای مجازی منتشر نمی‌شود، اما این شرکت قول داده است که به زودی قوی‌تر از گذشته بازگشته و محصولات جدید و قدرتمندی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. اما باید این مسئله را نیز در نظر داشته باشیم که دنیای گوشی‌های هوشمند اکنون بیشتر از همیشه دارای رقابت است و شرکت‌های بسیار خوبی در آن مشغول فعالیت هستند. این یکی از بهترین اتفاقاتی است که برای کاربران می‌تواند رخ دهد، زیرا این رقابت به معنی پیشرفت بیشتر است.

تصاویر فاش شده از رندر‌های ال‌جی

با این وجود، غول کره‌ای در حال شروع به تجدید ساختار در ترکیب خود است و ما اکنون نگاه اول خود را به چند گوشی آینده آن می‌اندازیم. می‌توان بیشتر از همیشه به آینده این شرکت و محصولاتش امیدوار بود، زیرا گوشی‌هایی که قرار است در ادامه ببینیم طراحی‌های جالبی دارند. در ادامه تصویر رندر‌های دو گوشی مقرون به صرفه ال‌جی را مشاهده می‌کنید:

رندرهای دو گوشی مقرون به صرفه ال‌جی منتشر شد

بیشتر بخوانید:انتشار رندرهایی از جدیدترین مدل تویوتا یاریس 

این رندر‌های جدید توسط یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام Evan Blass منتشر شده است. این فرد توئیتی حاوی تصاویر LG L555DL و L455DL منتشر کرد. البته این تنها چیزی بود که از این گوشی‌های جدید و مرموز گفت و اطلاعات دیگری از مشخصات و جزئیات آن‌ها منتشر نکرد.

اطلاعات محدودی که از دو گوشی ال‌جی داریم

از محدود اطلاعاتی که ما از این گوشی و مشخصاتش داریم می‌توان به این اشاره کرد که هر دوی آن‌ها توسط اپراتور آمریکایی Tracfone ارائه می‌‎شوند. علاوه بر این همانطور که از تصاویر مشخص است هر دوی آن‌ها دارای ناچ قطره‌ای در بالای صفحه نمایش خود هستند که به نظر می‌رسد طراحی ظاهری منحصر به فرد UX 8.0  ال‌جی باشد. همه این مشخصات ظاهری نیز با اندروید ۹ تکمیل می‌شود.

بعضی از گمانی‌زنی‌ها از این خبر می‌دهند که احتمالا این دو گوشی جدیدترین بخش‌های خط تولید جدید این شرکت هستند و به نوعی قرار است آن را ارتقاء دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندرهای دو گوشی مقرون به صرفه ال‌جی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..