تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخص شدن خوانندگان پاپ حاضر در جشنواره موسیقی فجر

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین رویدادهای موسیقی کشور در هفته گذشته را در این گزارش بخوانید.

بیشتر بخوانید: رضا بهرام ثابت کرد پلی بک نمی‌خواند/ واکنش دفتر موسیقی به جایزه جدید کیهان کلهر

آخرین اخبار از جشنواره موسیقی فجر

پوستر این دوره جشنواره را با طراحی خانه طراحی آچهار منتشر شد. سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای گروه‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، ارکسترال، تلفیقی، کودک و نوجوان و بانوان برگزار می‌شود و نشست‌های تخصصی، جایزه موسیقی و رسانه و جایزه ترانه از بخش‌های دیگر این دوره جشنواره است.

مشخص شدن خوانندگان پاپ حاضر در جشنواره موسیقی فجر

خوانندگان پاپ حاضر در جشنواره

در بخش پاپ این دوره جشنواره ۹ گروه با ۱۶ اجرا حضور دارند. برادران (آرش و مسیح عدل پرور) امید حاجیلی، علی یاسینی، رضا بهرام، محسن ابراهیم زاده، امیر عباس گلاب، ماکان (رهام هادیان و امیر مقاره)، آرون افشار، سیروان خسروی و بهنام بانی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا می‌کنند.

اجرا‌های بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو سانس ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در هر روز برگزار می‌شود که گروه برادران (آرش و مسیح عدل پرور) روز چهارشنبه ۲۳ بهمن دو اجرا، امید حاجیلی و علی یاسینی در ۲۴ بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، رضا بهرام ۲۵ بهمن دو اجرا، محسن ابراهیم زاده ۲۶ بهمن دو اجرا، امیرعباس گلاب و گروه ماکان (رهام هادیان و امیر مقاره) در ۲۷ بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، آرون افشار ۲۸ بهمن دو اجرا، سیروان خسروی ۲۹ بهمن ۲ اجرا و بهنام بانی اول اسفند ماه در دو اجرا روی صحنه می‌روند.

بلیت فروشی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سایت‌های تیوال و پارس بلیت انجام می‌شود که بلیت اجرا‌های پاپ فقط در سایت پارس بلیت فروخته می‌شود و علاقه‌مندان از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه دوم بهمن ماه می‌توانند بلیت‌های اجرا‌های بخش پاپ جشنواره را خریداری کنند.

مشخص شدن خوانندگان پاپ حاضر در جشنواره موسیقی فجر

دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر آبان ماه در نامه‌ای به سایت‌های بلیت فروشی اجرا‌های موسیقی، طرح‌های پیشنهادی و شرایط آن‌ها را برای فروش بلیت خواستار شد که بعد از بررسی شرایط از نظر خدمات و پشتیبانی فنی و قیمت‌های پیشنهادی، دو سایت تیوال و پارس بلیت برای فروش بلیت‌های جشنواره انتخاب شد.

افشاگری عجیب سیروان خسروی علیه مهراب قاسم خانی

سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ کشورمان، به تازگی در پاسخ به پست اخیر مهراب قاسم خانی پیامی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. مهراب قاسم خانی در پیامی خطاب به خسروی از سکوت او در برابر اتفاقات کشور و عدم موضع گیری اش در مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه انتقاد کرده بود.

اما خسروی در پاسخ به مهراب قاسم خانی دست به افشاگری زد و نوشت:

بعد از خوندن پست مهراب قاسم خانى، دوست قدیمى، و آشناى امروز که در مورد من نوشته شده ترجیح دادم که سکوت نکنم تا موجب سوء تعبیر از طرف دنبال کننده هاى ایشون نشه.

مهراب جان قطعا به یاد دارى که در ایام انتخابات پیشین با من تماس گرفتى و گفتى از طرف تیم آقاى روحانى پیشنهاد شده که من (سیروان خسروى) در ازاى دریافت دستمزد ٣ سانس کنسرت تهران، سه چهار آهنگ در تجمع هوادارهاى ایشون در استادیوم ١٢،٠٠٠ نفرى آزادى اجرا کنم و قطعا یادت هست که ضمن ردِ این پیشنهاد، به دلیل صمیمى بودنمون، جواب بی ادبانه اى هم در رابطه با این حرفت دادم.

اگه از نظر تو این موضوع نشون میده که شما و هم تیمی هاتون اومدین وسط و ریسک کردین و لباستون خاکى شده و من هیچ عملى انجام نمیدم و سر از اینجور مسائل در نمیارم و فقط زندگى خودم برام مهمه، من دیگه نیازى به توضیح بیشتر نمیبینم.

در مورد قسمت پى نوشت متنى که نوشتى: من اسم "یکى از دوستان" رو میدونم، چون تو همون مکالمه تلفنى خودت جریان رو تعریف کردى، ولى اگه شهامت ندارى که اسمشو بنویسى، لازم نیست اصلا در موردش بنویسى که باعث شه مخاطبت فکر کنه "یکى از دوستان" همون "سیروان خسروى" بوده.

مشخص شدن خوانندگان پاپ حاضر در جشنواره موسیقی فجر

اولین کنسرت مهراد جم برگزار می‌شود

مهراد جم ۴ بهمن ۱۳۹۸ در تالار شهر جزیره کیش روی صحنه می‌رود تا پس از کش و قوس‌های فراوان، برای اولین بار کنسرت برگزار کند. فروش بلیت‌های این برنامه از ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه (۱ بهمن) از طریق سایت PlusConcert انجام خواهد شد. بلیت‌های این کنسرت از ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. مهراد جم یکی از چهره‌های جدید موسیقی پاپ کشور است که از اسفندماه ۱۳۹۷ فعالیت رسمی خود را در همکاری با مسعود جهانی آغاز کرد و پس از انتشار چند آهنگ، مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. در ماه‌های اخیر، برگزاری کنسرت این خواننده نقل محافل موسیقایی بود و گفته می‌شد برخی مشکلات داخلی باعث تعویق در زمان روی صحنه رفتن مهراد جم شده است.

مشخص شدن خوانندگان پاپ حاضر در جشنواره موسیقی فجر

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که کنسرت این خواننده در تهران، اواخر بهمن یا اوایل اسفند سال جاری برگزار خواهد شد. «نامرد بودی» و «گل بی گلدون» اولین آهنگ‌های منتشر شده با صدای مهراد جم هستند که به فاصله ۱۰ روز در اسفندماه سال گذشته منتشر شدند. اما بیشتر مخاطبین او را با آهنگ‌های «شمال»، «غمت نباشه» و «شیک و پیک» می‌شناسند که در اردیبهشت و تیر ۱۳۹۸ به انتشار رسیدند. او همچنین شب یلدای امسال، خوانندگی تیتراژ برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا را تجربه کرد و آهنگ «گل شقایق» را برای این برنامه خواند. «خیالت راحت»، «خوابم برد»، «دلمو بردی»، «سردار» و «هواییتم»، دیگر آثار منتشر شده با صدای مهراد جم هستند که تنظیم، میکس و مسترینگ همه‌ی آن‌ها را «مسعود جهانی» بر عهده داشته است.

جزئیات سومین دوره جشنواره امیر جاهد

سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد تیرماه ۱۳۹۹ در سه بخش موسیقی ایرانی، موسیقی کلاسیک و پژوهش در زمینه موسیقی شهری برگزار می‌شود. به‌منظور حفظ و ارتقای فن و هنر موسیقی جدی مبتنی بر مبانی تفکر، فرهنگ و هنر ملی ایران با نگاه به موسیقی ویژه شهر و ضرورت کشف استعداد‌های درخشان و حمایت از نسل جوان که از سرمایه‌های ارزشمند کشور به‌شمار می‌آیند؛ خانه‌موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد بر اساس وظایف و رسالت خود، سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد را برگزار می‌کند.

مشخص شدن خوانندگان پاپ حاضر در جشنواره موسیقی فجر

در این جشنواره که شامل سه بخش: موسیقی ایرانی (دونوازی، گروه‌نوازی و آواز)، موسیقی کلاسیک (دونوازی، گروه نوازی و آواز) و پژوهش در زمینه موسیقی شهری است، افراد متقاضی و گروه‌های موسیقی با توجه به رده سنی و سوابق آموزشی پس از ارزیابی اولیه و کسب مجوز، به رقابت می‌پردازند. علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مطالعه فراخوان و آئین‌نامه جشنواره، فرم ثبت نام را از طریق سایت خانه موسیقی ایران و سایت خانه موزه استاد امیرجاهد دریافت و تکمیل و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ است و اولویت با افراد و گروه‌هایی است که زودتر برای ثبت‌نام اقدام کرده‌اند. اجرای صحنه‌ای این جشنواره تیرماه ۱۳۹۹ و مراسم اختتامیه آن در مرداد ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخص شدن خوانندگان پاپ حاضر در جشنواره موسیقی فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..