تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماد ایستادگی مردم ایران، پوستر جشنواره تئاتر فجر شد

یازدهمین نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، عصر امروز (جمعه چهارم بهمن) در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران گشایش یافت و پوستر جشنواره سی و هشتم تئاتر فجر نیز با حضور شهرام کرمی، مدیر اداره‌کل هنرهای نمایشی، مجید رجبی معمار، مدیر خانه هنرمندان ایران و نادر برهانی مرند، دبیر جشنواره سی و هشتم تئاتر فجر رونمایی شد.

شاهین علوی، طراح پوستر این دوره از جشنواره، درخت سرو در این پوستر را نماد ایستادگی ملت ایران دانست که برای همیشه استوار می‌مانند.

در این نمایشگاه که از ۴ تا ۱۵ بهمن در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برپاست، ۵۹ عکس از ۴۹ عکاس و ۶۰ پوستر از ۳۵ طراح به نمایش گذاشته شده‌ و قرار است کتاب پوستر و عکس این نمایشگاه همزمان با برگزاری جشنواره منتشر شود. همچنین آثار پنج عکاس نامزد می‌شود و در اختتامیه‌ جشنواره، برگزیدگان این بخش نیز معرفی خواهند شد.

رامین ناصر نصیر، مهرداد رایانی مخصوص، سپیده نظری‌پور، بابک برزویه، محمدرضا الوند و ... از جمله حاضران در این برنامه بودند،

در پایان این مراسم، مدیران حاضر در برنامه و دبیر جشنواره، پوستر آن را امضا کردند.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماد ایستادگی مردم ایران، پوستر جشنواره تئاتر فجر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..