تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش محمود رضوی به تظاهرات ضدآمریکایی مردم عراق

پست محمود رضوی در پی تظاهرات امروز عراقبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی تظاهرات میلیونی مردم بغداد در اعتراض به حضور نیرو‌های نظامی آمریکایی در عراق و انتشار تصاویر و اخبار این تظاهرات در فضای مجازی، سید محمود رضوی تهیه کننده کشورمان در واکنش به اعتراضات مردم عراق توییتی را منتشر کرد.

به گفته بسیاری از تحلیل‌گران سیاسی، تاکنون کشور عراق اینگونه تظاهراتی را به خود ندیده بود.

بیشتر بخوانید: واکنش علی علیزاده به تظاهرات میلیونی در عراق

رضوی در توییتر عنوان کرد که  این تظاهرات اولین ثمره خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس است. متن پست وی به این شرح است:

" تازه این شروع ثمره ی خون حاج قاسم سلیمانی و  ابومهدی المهندس است حالا در عراق هم میتوانیم شعر تو به ما جرأت طوفان دادی را به روایت تصویر ببینیم #كلا_كلا_أمريكا "

پست محمود رضوی در پی تظاهرات امروز عراق

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش محمود رضوی به تظاهرات ضدآمریکایی مردم عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..