تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی نسخه ارتقاء یافته E-Class توسط مرسدس بنز

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسلی که امروز از عنوان Mercedes Benz E Class در جهان وجود دارد، اولین بار در سال ۲۰۱۶ به دنیا معرفی شد. حالا در سال ۲۰۲۰ قرار است که یک ورژن لوکس از این خودرو تولید شود. این خبر ابتدا در همایش‌های برگزار شده در اروپا منتشر شد. بر طبق گفته منابع نسخه جدید خودرو E Class قرار است که تغییراتی را در داخل و خارج بدنه به خود اختصاص دهد که شامل یک سری فناوری جدید و قابلیت‌های هیبریدی است. متاسفانه اطلاعات دقیقی از این تغییرات منتشر نشده است. دلیل کمبود اطلاعات آن ااست که شرکت مرسدس بنز هنوز از محصول ارتقا یافته خود رونمایی نکرده است. به جای این عمل، کمپانی مرسدس بنز چند عکس منتشر کرده که نشانگر این خودرو به همراه استتاری محدود و طراحی جالب است.

معرفی نسخه ارتقا یافته E-Class توسط مرسدس

تمام اطلاعاتی که از این تصاویر مشخص است

در این تصاویر همچنین تغییرات کوچکی در بدنه و سپر مشاهده می‌شود که این نسخه را کمی صاف و صیقلی‌تر کرده است. با این حال هنوز نیاز است که جزئیات بیشتر از سوی خود شرکت منتشر شود. در داخل بدنه نیز یک سری بروزرسانی صورت گرفته است که شامل یک فرمان جدید و سیستم نرم‌افزاری MBUX می‌شود. در نتیجه صفحه نمایشگر دیجیتالی از کیفیت بالاتری برخوردار است. این صفحه نمایش شامل انتخاب قابلیت‌های مختلف در پردازش انرژی، کنترل کیفیت تهویه هوا، گزینه Urban Gaurd مرسدس بنز و Mercedes Me می‌شود.

معرفی نسخه ارتقا یافته E-Class توسط مرسدس

معرفی نسخه ارتقا یافته E-Class توسط مرسدس

همچنین رانندگی هوشمند نیز به این نسخه اضافه شده است که شامل سیستم کنترل سرعت، ترمز و جهت‌دهی می‌شود. گفته می‌شود این سیستم قابلیت پردازش در مواقع اورژانسی و یا حتی زمان‌های ساده در پشت ترافیک را دارد. اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی خودرو موجود نیست، اما پیش‌تر شرکت مرسدس بنز اعلام کرده بود که خط تولید E Class از قابلیت شارژ هیبریدی برخوردار خواهد بود.

معرفی نسخه ارتقا یافته E-Class توسط مرسدس

معرفی نسخه ارتقا یافته E-Class توسط مرسدس

همچنین دو نوع جدید از موتور‌ها به عنوان گزینه‌های اصلی در نظر گرفته شده‌اند. اولین موتور یک عنوان ۲.۰ لیتری چهار سیلندری است که ۲۶۸ اسب بخار را پردازش می‌کند. دومین عنوان، موتور ۳.۰ لیتری با ۳۶۲ اسب بخار است که M 256 نام دارد.گفتنی است که شرکت مرسدس بنز هنوز هیچ تاریخی برای رونمایی از عنوان جدید خود مشخص نکرده است، اما گفته می‌شود فروش این محصول تابستان امسال در اروپا آغاز می‌شود.

معرفی نسخه ارتقا یافته E-Class توسط مرسدس

بیشتر بخوانید: طراحی مفهومی شرکت لکسوس برای خودروهای ماه‌نورد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی نسخه ارتقاء یافته E-Class توسط مرسدس بنز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..