تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کدخدایی به ادعای رد صلاحیت به دلیل حمایت از برجام

کدخدایی

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در صفحه توییتری خود به ادعای واعظی در خصوص عدم صلاحیت نماینده رشت به علت حمایت از دولت و برجام واکنش نشان داد. سخنگوی شورای نگهبان  این ادعای واهی را رد کرد و  در توییتر نوشت:

«اگر ادعای رد صلاحیت یکی از نمایندگان به دلیل حمایت از دولت یا برجام درست بود، او در همان دور قبل که برجام به تصویب مجلس رسید، رد صلاحیت می شد! شاید همین اطلاعات غلط مبنای اظهارات برخی مقامات محترم در روزهای گذشته قرار گرفته است.»

کدخدایی

اخیراً محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری ایران در پاسخ به پرسشی درباره برخی انتقادات از نحوه رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ادعا کرده بود برخی از نمایندگان به علت حمایت از دولت و قرارداد برجام توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کدخدایی به ادعای رد صلاحیت به دلیل حمایت از برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..