تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایزه ویژه برای اندی سرکیس در بفتا

اندی سرکیس که خالق شماری از شخصیت‌های نمادین سینما مانند «گالوم» بوده است، امسال در مراسم اهدای جوایز بفتا تجلیل می‌شود.

این بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان یکی از جوایز برتر آکادمی بریتانیا را برای مشارکت فوق‌العاده در سینما، دوم فوریه دریافت می‌کند.

سرکیس که بازیگر فیلم‌هایی چون «جنگ برای سیاره میمون‌ها» ساخته مت ریوز، «جنگ ستارگان: آخرین جدای» به کارگردانی ریان جانسون، «پلنگ سیاه» ساخته ریان کوگلر بوده، ۲ بار هم نامزد بفتا شده است.

«نفس بکش» و «کتاب جنگل: ریشه‌ها» از فیلم‌هایی هستند که توسط سرکیس ساخته شده‌اند.

جایزه مشارکت فوق‌العاده در سینمای بریتانیا تا پیش از این به چهره‌هایی چون الیزابت کارلسن، ریدلی و تونی اسکات و جان هارت اهدا شده است.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایزه ویژه برای اندی سرکیس در بفتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..