تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوره‌ای که خواندنش به وقت خواب شرک را از شما دور می‌کند + صوت آیات

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سوره کافرون صد و نهمین سوره قرآن است و در جزء سی ام آن قرار دارد.

خداوند در این سوره به پیامبر (ص) دستور می‌دهد برائت خود را از آیین بت‌پرستی علنی کند و بگوید که به دین آنان گرایش پیدا نمی‌کند و با آنان سازش نخواهد کرد.

این سوره هنگامی نازل شد که گروهی از کافران پیشنهاد کردند مدتی آنان بر دین پیامبر (ص) باشند و مدتی پیامبر (ص) از آیین بت‌پرستی آنان پیروی کند.

امام صادق (ع) درباره فضیلت سوره کافرون می‌فرماید: ثواب تلاوت این سوره برابر با تلاوت یک‌چهارم قرآن است؛ هر کس سوره کافرون و اخلاص را در نماز‌های واجب خود بخواند، خداوند او و پدر و مادر و فرزندانش را می‌آمرزد.

ایشان باز فرمودند: در دو رکعت نماز صبح، هر سوره‌ای را که دوست داری بخوان؛ ولی من دوست دارم سوره اخلاص و کافرون را بخوانم.

بر اساس روایات پیامبر (ص) به شخصی سفارش کرد؛ هرگاه می‌خواهی بخوابی سوره کافرون را بخوان و بخواب که آن مایه ایمنی از شرک است.

فایل صوتی تلاوت سوره کافرون با صدای عباس امام جمعه

متن سوره کافرون همراه با ترجمه

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

به نام خدای بخشاینده مهربان

قُلْ یَا أَیُّهَا الْکَافِرُونَ ﴿١﴾

بگو:اى کافران(۱)

لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ ﴿٢﴾

 آنچه مى‌پرستید، نمى‌پرستم(۲)

وَ لَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ ﴿٣﴾

 و آنچه مى‌پرستم، شما نمى‌پرستید(۳)

وَ لَا أَنَا عَابِدٌ مَّا عَبَدتُّمْ ﴿٤﴾

 و نه آنچه پرستیدید من مى‌پرستم(۴)

وَ لَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ ﴿٥﴾

 و نه آنچه مى‌پرستم شما مى‌پرستید(۵)

لَکُمْ دِینُکُمْ وَلِیَ دِینِ ﴿٦﴾

 دین شما براى خودتان و دین من براى خودم(۶)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوره‌ای که خواندنش به وقت خواب شرک را از شما دور می‌کند + صوت آیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..