تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازندگان «نبرد خلیج فارس ۲» برای سردار سلیمانی انیمیشن می‌سازند + فیلم

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به ایام شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، گروه سازنده «نبرد خلیج فارس ۲» قصد دارند، سریالی با عنوان «برای قاسم» را در ٣ قسمت تولید کنند.

موضوع سریال در زمان پس از ظهور اتفاق می‌افتد و داستان آن در مورد دختری است می‌خواهد که با استفاده از تکنولوژی آن زمان، به سمت منطقه‌ای که محل نبرد نهایی سپاهیان اسلام و سفیانی در گذشته بوده، سفر و نتیجه این سفر را برای تحقیقات پایان نامه‌اش استفاده کند. اما تا پایش را به گذشته می گذارد...

 لازم به ذکر هست که داستان فیلم با به تصویر کشیدن شهادت سپهبد سلیمانی به اوج می‌رسد.

اولین قسمت این سریال، قرار است اواخر بهمن ماه منتشر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازندگان «نبرد خلیج فارس ۲» برای سردار سلیمانی انیمیشن می‌سازند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..