این روزها در حال مشاهدهی اجرای یکی از بزرگترین کمپینهای ۳۶۰ درجه در بازار گردشگری ایران هستیم!
سلب مسئولیت: تحریریهی زومیت در تهیه این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
شاید شما هم در حین عبور از خیابانها و بزرگراههای شهر تهران، در حال گشتوگذار در شبکههای اجتماعی، مطالعه اخبار و مقالات در وبسایتهای خبری یا حتی حین مشاهدهی ویدئو در سرویسهای اشتراک ویدئو، تبلیغات جدید فلایتیو را دیده باشید. فلایتیو، بگیر و برو!
این کمپین چه هدفی دارد؟این کمپین تبلیغاتی گسترده، به پایان رسیدن سال ۹۸ و فرا رسیدن تعطیلات نوروز را نوید میدهد. یعنی دورانی که رونق بازار گردشگری را شاهد خواهیم بود. اما آیا تبلیغات متعدد و پرطمطراق فلایتیو، به دلیل نزدیک شدن به پایان سال شمسی و افزایش سفرهای نوروزی اکران شده است؟ یا دلیل دیگری پشت این کمپین تبلیغاتی نهفته است؟
ما چه میدانیم؟بهرحال آنچه میدانیم این است که این شرکت گردشگری آنلاین بیشازپیش رشد کرده، در حدی که حالا بهعنوان یکی از بزرگترین بازیگران اکوسیستم استارتاپی ایران در حال ادامهی حیات است.
بیایید اینطور نگاه کنیم، اجرای این کمپین تبلیغاتی بزرگ توسط یکی از اصلیترین بازیگران صنعت گردشگری در ایران، با هر هدفی که باشد، باز هم حامل اخباری خوب در روزهایی است که اخبار خوشایندی دربارهی استارتاپها نمیشنویم.