تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار پلیس به سلبریتی ها؛ این بادیگاردها در ایران غیرقانونی هستند!

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی ادامه داد: هر کسی از این عنوان استفاده کند یا رفتارهایی شبیه به بادیگاردها داشته باشد، حتماً مورد مؤاخذه قرار می‌گیرد و پلیس نیز مکلف به برخورد با چنین مواردی است.

بیشتربخوانید: تب استخدام بادیگارد در میان سلبریتی‌ ها

وی تصریح کرد: آدرسهایی به پلیس اعلام و عنوان شده بود که این دسته افراد در محلهای خاص، تحت عنوان بادیگارد آموزش می‌بینند که پیگیری توسط ما صورت گرفت اما برایمان محرز نشد که مراکزی سازمان‌یافته عده‌ای را تحت این عنوان آموزش دهد و بکارگیری کند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: البته مواردی در مشهد و چند استان کشور وجود داشته است که گروه‌هایی خاص، اقدام به همراهی سلبریتی‌ها کنند و برخورد با آنها صورت گرفته است.

شرفی یادآور شد: هیچ کس اجازه ندارد با علامت و تجهیزات خاص، شخصی را تحت عنوان بادیگارد همراهی کند و اینگونه رفتارها غیرقانونی و قابل پیگرد است.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی متذکر شد: در این زمینه، با پلیس فتا و امنیت نیز در تعامل هستیم و اگر موردی نیز توسط آنها اعلام شود، به صورت مشترک به آن پرونده رسیدگی می‌کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار پلیس به سلبریتی ها؛ این بادیگاردها در ایران غیرقانونی هستند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..