تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه‌کننده «هفت» تحریم جشنواره فجر از سوی خودش را تکذیب کرد

تهیه‌کننده برنامه «هفت» تحریم جشنواره فجر از سوی خودش را تکذیب کردبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز لیستی در رسانه‌ها مبنی بر کمپین تحریم جشنواره ملی فیلم فجر منتشر شد که در آن نام مجتبی امینی تهیه کننده سینما و تلویزیون هم دیده می شد.

وی در واکنش به انتشار این لیست و اسامی گفت: در شرایط کنونی همه باید در کنار هم فارغ از هر نوع نگاه سیاسی برای اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم تلاش کنیم. نمی دانم چه کسی اسم من را در این لیست قرار داده و چه هدفی داشته است؛ ولی صریحاً تحریم جشنواره را اقدام نادرستی می دانم و حضورم در این لیست را تکذیب می کنم. من و تمام تیم برنامه «هفت» در طول زمان برگزاری این جشنواره، حمایت همه جانبه خود را از دبیر محترم جشنواره ملی فیلم فجر و تیم دست اندرکارش خواهیم داشت و تلاش می کنیم این جشنواره در سطح و ابعاد درستی پوشش داده شود. به امید روزی که هنر و فرهنگ ایران زمین در سراسر جهان درخشان‌تر از گذشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه‌کننده «هفت» تحریم جشنواره فجر از سوی خودش را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..