تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمندگان بدون مرز تلاشی بزرگ انجام دادند

.به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه توییتر منتسب به رهبر انقلاب اسلامی با انتشار توییتی از سخنان ایشان در مورد رزمندگان بدون مرز منتشر کرد؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به تشکیل داعش توسط کشور آمریکا تاکید کردند که آمریکا داعش را تجهیز و تقویت کرد که هدف اصلی او ایران بود، اما با تدبر و شجاعت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نقشه‌های آنان به نتیجه نرسید و امروز کشور ایران مدیون رزمندگان بدون مرز است.

در ادامه متن و تصویر صفحه توییتر رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید:

رزمندگان بدون مرز

"داعش را درست کردند؛ آمریکا او را تجهیز کرد، نه برای عراق و سوریه، بلکه هدف اصلی و نهایی ایران بود. می‌خواستند مرز‌ها و شهر‌ها و خانواده‌های ما را دچار ناامنی و تشویش کنند؛ این‌ها متوقف شدند به کمک همین جوانان مؤمن و عزیزی که رفتند و این تلاش بزرگ را انجام دادند. "

بیشتر بخوانید: #رزمندگان_بدون_مرز، لشکری از سلیمانی‌هاست که به مسجدالاقصی چشم دوخته است

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمندگان بدون مرز تلاشی بزرگ انجام دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..