تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید قوی شویم

با توجه به سخنان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی؛

.به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی منتسب به بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که وظیفه حفظ و نشر آثار ایشان را بر عهده دارد مطالبی را در مورد سخنان ایشان و مقام معظم رهبری منتشر کرده است که عمل کردن به آن توصیه‌ها مانند نقشه راه می‌ماند و باید همه افراد به آن عمل کنند. رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند دنیای اسلام باید صفحه جدیدی بگشاید و وجدان‌های بیدار دل‌های مؤمن، اعتماد به‌نفس را در ملت‌ها بیدار کنند و همه بدانند که تنها راه نجات ملت‌ها، تدبیر و استقامت و نترسیدن از دشمن است.

دشمنان می‌خواستند از این طریق، امنیّت ما را، مرز‌های ما را، شهر‌های ما را، خانواده‌های ما را دچار ناامنی و تشویش بکنند؛ این‌ها متوقّف شدند به کمک همین جوانان مؤمن و عزیزی که رفتند و این تلاش بزرگ را انجام دادند.

در ادامه متن و عکس ایمن پست را مشاهده می‌کنید:

"باید قوی شویم"

.

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید قوی شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..