تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله دوباره عباس فخر آور به هنرمندان داخل کشور

حمله دوباره عباس فخر آور به هنرمندان داخل کشور

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی اپوزیسیون ضد انقلاب در راهکاری احمقانه به تهدید و تخریب هنرمندان داخل کشور متوسل شده است؛ هنرمندانی که پس از وقوع حوادث مختلف خود یک پای ثابت انتقاد‌های بعضا تند از مسئولان کشور بوده‌اند.

پس از آنکه عباس فخر آور، اپوزیسیون ضد انقلاب با انتشار ویدئویی اقدام به تهدید بازیگران سریال پایتخت کرد حالا او با انتشار ویدئویی جدید اقدام به تخریب تعدادی دیگر از هنرمندان داخلی را کرده است.

«امیرعباس فخرآور» فعال برانداز که همواره با ادبیات لمپن‌ها از مسائل ایران تحلیل ارائه می‌کند، در این ویدئو با اعلام فهرستی از سلبریتی‌ها آنان از جمله رضا صادقی، امیر مهدی ژوله، محمدرضا گلزار و لیلا اوتادی را به‌خاطر اظهار ناراحتی از شهادت سردار قاسم سلیمانی، به همکاری با اطلاعات سپاه متهم کرد! در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله دوباره عباس فخر آور به هنرمندان داخل کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..