تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا ارزان بودن یک خط هواپیمایی به معنای ایمن نبودن آن است؟! +تصاویر

آیا ارزان بودن یک خط هواپیمایی به معنای ایمن نبودن آن است؟! +تصاویر

22 دی 1398 07:00 22.7K

امنیت هواپیما یکی از مهم‌ترین اجزای سفر را تشکیل می‌دهد و اطمینان از ایمنی خط پروازی می‌تواند لذت سفر را به جان آدمی بنشاند. به همین دلیل احتمالاً شما هم علاقه‌مند هستید بدانید رتبه‌بندی‌ای در رابطه با بررسی ایمن‌ترین خطوط هواپیمایی جهان وجود دارد؟ و اگر وجود دارد کدام خطوط ایمن‌ترین هستند؟! خب در جواب این سؤال باید گفت، وب‌سایتی(AirlineRatings.co) در رابطه با ایمنی خطوط هواپیمایی وجود دارد که از بین 405 شرکت هواپیمایی، بهترین‌ها را انتخاب و سپس به‌صورت سالانه فهرست خود را منتشر می‌کند. با ما در لست سکند همراه باشید تا ببینیم کدام خطوط هواپیمایی امن‌تر هستند.

امن ترین خطوط هواپیمایی جهان در سال 2020 کدام هستند؟

هواپیمایی کانتاس استرالیا توانسته است از سال 2014 تا 2017 عنوان ایمن‌ترین خط هواپیمایی را کسب کند و در سال 2018 به دلیل اینکه این وب‌سایت نتوانسته است برنده مشخصی را تعیین کند، جایزه مشترکی را به 20 شرکت هواپیمایی برتر اعطا کرده است و امسال بار دیگر کانتاس به صدر بازگشته است.

امن ترین خطوط هواپیمایی جهان در سال 2020 کدام هستند؟

ایمن‌ترین خطوط هوایی جهان کانتاس (Qantas) ایر نیوزیلند (Air New Zealand) اِوا ایر (EVA Air) اتحاد ایرویز (Etihad Airways) قطر ایرویز (Qatar Airways) سنگاپور ایرلاینز (Singapore Airlines) هواپیمایی امارات (Emirates) آلاسکا ایرلاینز (Alaska Airlines) کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific) ویرجین استرالیا (Virgin Australia)

امن ترین خطوط هواپیمایی جهان در سال 2020 کدام هستند؟

از جمله عواملی که در این رتبه‌بندی نقش اساسی ایفا می‌کنند می‌توان به: سوابق سوانح جدی، سن ناوگان هوایی، آموزش خلبانی و شفافیت در حسابرسی و موقعیت مالی اشاره کرد. همچنین فرهنگ برخورد با حوادث نیز جزو عوامل تأثیرگذار است (در رابطه با آموزش خدمه پرواز). هواپیمایی کانتاس تقریباً در همه این موارد طی 60 سال گذشته به‌ صورت مداوم در حال پیشرفت بوده است و در قسمت جت‌ها اصلاً تلفاتی نداشته است.

ایمن‌ترین خطوط هواپیمایی ارزان‌قیمت

امن ترین خطوط هواپیمایی جهان در سال 2020 کدام هستند؟

همچنین این وب‌سایت فهرستی از ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی اقتصادی در جهان تهیه‌ کرده است که البته این فهرست به‌صورت رتبه‌بندی نیست و بر اساس حروف الفبا بیان‌ شده است. این فهرست از شرکت‌های ایر عربیا (Air Arabia)، فلای‌بی (Flybe)، فرانتیر (Frontier)، اِچ‌کی (هنگ‌کنگ) اکسپرس (HK Express)، ایندی‌گو (IndiGo)، جت‌بلو (Jetblue)، ولاریس (Volaris)، ویولینگ (Vueling)، وست جت (Westjet) و ویز ایر (Wizz Air) تشکیل‌ شده است.

به نظر شما در انتهای سال 2020 چه شرکت‌هایی می‌توانند عنوان امن‌ترین شرکت هواپیمایی را کسب کنند؟ آیا خطوط هواپیمایی این فهرست باز هم موفق به حفظ جایگاه خود می‌شوند؟ به نظرتان می توان با توجه به ارزان قیمت بودن، خط هوایی مثل اوکراین را در این فهرست جا داد؟

منبع: cnn.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا ارزان بودن یک خط هواپیمایی به معنای ایمن نبودن آن است؟! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..