تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلی که روی دو دست استوار شده است! + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پل طلایی یک پل عابر پیاده به طول ۵۰۰ متر و با ارتفاع ۳۰۰۰ متر در نزدیکی دا نانگ (یک شهر بندری بزرگ در سواحل جنوب مرکزی ویتنام) است. این پل که با هدف اتصال ایستگاه کابلی اتومبیل با باغ‌ها و فراهم کردن چشم انداز و جاذبه‌های گردشگری طراحی و ساخته شده است، تقریباً به پشت خود چرخیده و روی دو دست سنگی غول پیکر قرار گرفته است.

پلی که روی دو دست استوار شده است

ساخت پل طلایی در جولای سال ۲۰۱۷ آغاز شد و در آوریل ۲۰۱۸ به پایان رسید. این پل در ژوئن سال ۲۰۱۸ افتتاح شد.

گردشگران می‌توانند با خیال راحت روی پل طلایی قدم بزنند و از فضای جنگلی اطراف آن لذت ببرند.

دست‌های نگه‌دارنده پل طلایی تنها دست‌های اعجاب‌برانگیز ساخت انسان نیستند. گردشگرانی که مسیرشان به صحرای آتاکاما در شیلی می‌افتد، می‌توانند در حدود ۶۰ کیلومتری جنوب و شرق شهر آنتوفاگاستا مجسمه‌ای از یک دست غول‌پیکر را ببینند که از دل شن‌های سوزان صحرا سربرآورده است.

پلی که روی دو دست استوار شده است

این مجسمه به دست ماریو ایرروزابال (مجسمه‌ساز اهل شیلی) ساخته شده و با نام دست صحرا شناخته می‌شود. اندازه این دست بر آسیب پذیری و ناتوانی انسان تأکید می‌کند.

گفتنی است دست صحرا بر پایه‌ای از جنس آهن و بتن استوار شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلی که روی دو دست استوار شده است! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..