تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«شکوفه» به ظرفیت پیش‌فروش‌های جشنواره فجر ۳۸ اضافه شد

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با عنایت به استقبال مخاطبان از پیش‌فروش بلیت‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و بنا به درخواست مدیر امور سینما‌ها و موافقت دبیر جشنواره، «سینما شکوفه» به ظرفیت سینما‌های مردمی اضافه شد و پیش‌فروش بلیت‌های آن از امروز در سامانه پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره آغاز شد.

بر این اساس، باتوجه به اعلام قبلی، مهلت پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شده است.

گفتنی است فروش بلیت‌های این دوره جشنواره با استقبال مخاطبان همراه بوده است به‌طوریکه در دقایق ابتدایی پیش‌فروش، غیر از سینما‌های فجراسلامشهر، راگا، کیان و تماشا، ۹۰ درصد ظرفیت باقی سینما‌های اعلام شده توسط مخاطبان خریداری شد. همچنین با عنایت به استقبال مخاطبان در پیش‌فروش بلیت‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر، بخشی از سهمیه سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی در هر سینما هم به سهمیه پیش‌فروش بلیت‌های سینما‌های مردمی افزوده شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««شکوفه» به ظرفیت پیش‌فروش‌های جشنواره فجر ۳۸ اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..