تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده باش سه تیم عملیاتی با پوشش برفروبی شهری در یاسوج

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از یاسوج ،نستهن مقدم افزود: دو دستگاه گریدر، سه برف روب، چهار لودر و یک دستگاه نمک پاش عملیات برفروبی شهر یاسوج را انجام خواهند داد.

مقدم با بیان اینکه تیم‌های امدادی آتش نشانی نیز در آماده باش کامل قرار دارند، اظهار کرد: شماره ۱۳۷ نیز به عنوان پاسخگویی ستاد بحران شهرداری فعال است.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی و بارش برف، تیم‌ها عملیات برفروبی را آغاز خواهند کرد.

شهردار یاسوج با بیان اینکه جلسات ستاد بحران شهرداری به شکل مرتب تشکیل می‌شوند، عنوان کرد: نیروهای سازمان سیما و منظر، پسماند و آتش نشانی در آماده باش کامل هستند.

مقدم همچنین از شهروندان خواست در تکاندن برف کوچه‌ها و منازل خود همکاری لازم را با شهرداری اعمال کنند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده باش سه تیم عملیاتی با پوشش برفروبی شهری در یاسوج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..