تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احراز ۱۷ میلیون یور&#16

احراز ۱۷ میلیون یورو تخلف در ارز به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور درباره سرانجام پیگیری پرونده‌های تخلفات ارزی در حوزه دارو، گفت: تخلفات دارویی ابعاد مختلفی داشت؛ آن بخشی که در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی مربوط به تاخیر در ایفای تعهدات ارزی بود، بررسی و حسابرسی شد و نهایتا حدود ۱۷ میلیون یورو تخلف در حوزه ارز دارو و تجهیزات پزشکی احراز شد.

وی افزود: شرکت‌های دخیل در این تخلفات که عمدتا در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی قرار داشتند و تخلفات‌شان در عدم ایفای تعهدات‌شان محرز شد، به مراجع قضایی معرفی شدند. پیش از آن در برخی موارد برخی شرکت‌ها تاخیر در ایفای تعهدات‌شان داشتند که با توجه به اینکه این تاخیر مرتفع شد، آن موارد جزو تخلفات تلقی نشدند.

جهانپور تاکید کرد: بنابراین میزان تخلفاتی که از ارز دارو و تجهیزات پزشکی محرز شد، ۱۷ میلیون یورو بود که به مراجع قضایی ارجاع شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احراز ۱۷ میلیون یور&#16»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..