تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر «اخراجی‌ها»: تماشاگر باهوش ایرانی وقتش را صرف محصولات بی‌کیفیت نمی‌کند

منوچهر آذر بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون با بیان این مطلب گفت: برخلاف تصورات متداول، تماشاگران بسیار عاقل و باهوشی داریم که خیلی زود و سریع متوجه کم کاری سازندگان می‌شوند و از همین رو است که وقتشان را صرف محصولات بی‌کیفیت نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند سراغ رسانه‌های دیگر بروند.


بازیگر کمدی- جنگی «اخراجی‌ها» ادامه داد: این استقبال‌هایی که از برخی کمدی‌های سطحی می‌شود هم زیاد جدی نگیرید، چون وقتی پرمخاطب‌ترین کمدی‌های روز سینماها حتی ۵ میلیون مخاطب هم ندارند، یعنی اینکه در کمدی‌سازی بدجوری عقب افتاده‌ایم. شما در نظر بگیرید کشوری ۸۰ میلیونی داریم که لااقل ۶۰ میلیون نفر از آن‌ها علاقه دارند بروند سینما و فیلم خوب ببینند ولی وقتی می‌بینند فیلم خوب در سینماها نیست معلوم است ترجیح می‌دهند پای تلویزیون یا فضای مجازی بنشینند.


بازیگر سریال‌های «کیمیا» و «آشپزباشی» درباره چگونگی ارتقای کیفی محصولات سینمایی عنوان کرد: اصلی‌ترین راه این است که اصول تولید در تمام ژانرها را رعایت کنیم، نمی‌شود با اسلوب من‌درآوردی کمدی ساخت و هر جا کم آورد یا موزیک پخش کرد یا دیالوگ‌های آنچنانی قرار داد. باید بر اصول تولید مسلط بود و سپس وارد ساخت کمدی شد. بهترین کمدی‌ها آن‌هایی هستند که از اجتماع الهام می‌گیرند و سازندگان آن‌ها می‌کوشند اتفاقاتی که مردم از آن رنج می‌برند را زمینه‌ای کنند برای خلق متن. در سینمای ایران سالی چند کمدی- انتقادی خوب تولید می‌شود؟ خیلی کم! چرا؟ چون اغلب به سمت حرکت بر مدار تکرارها و الگوهای غلط گذشتگان می‌روند.


منوچهر آذر افزود: در کمدی‌سازی تلویزیونی هم وضعیت بهتری نداریم و فقط تفاوت در این است که ساختار حاکم بر تلویزیون اجازه نمی‌دهد که برخی از شوخی‌های زننده وارد سریال‌ها شود. ما ملت عجولی هستیم و در تولیدات تلویزیونی نیز این عجله بدجوری به کار ضربه می‌زند، مثلاً در آستانه نوروز به دنبال ساخت سریال کمدی نوروزی هستند و در آستانه ماه رمضان به دنبال ساخت سریال مفرح رمضانی.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر «اخراجی‌ها»: تماشاگر باهوش ایرانی وقتش را صرف محصولات بی‌کیفیت نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..