تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت رهبر انقلاب از ایام الله انقلاب اسلامی

.به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی نوجوان که منتسب به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد توصیه به نوجوانان است با انتشار پستی در مورد صحبت‌های رهبر انقلاب در نماز جمعه ۲۷ دی، بیانات ایشان در مورد تحولات دو هفته اخیر و روز تشیع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی و روز انتقام سخت را که از ایام خدا خواندند و آثار این روزگار را ماندگار و جادوانه دانستند، منتشر کرد.

دو هفته پرماجرا

«این دو هفته‌ای که بر ما گذشت، دو هفته‌ی پُرماجرا و استثنائی بود؛ ماجرا‌های تلخ، ماجرا‌های شیرین، حوادث درس‌آموز در این دو هفته برای ملّت ایران پیش آمد. یوم‌اللّه یعنی چه؟ یعنی آن روزی که دست قدرت خدا را انسان در حوادث مشاهده می‌کند؛ آن روزی که ده‌ها میلیون در ایران، و صد‌ها هزار در عراق و بعضی کشور‌های دیگر به پاس خونِ فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگ‌ترین بدرقه‌ جهان را شکل دادند، این یکی از ایّام‌اللّه است. آنچه اتّفاق افتاد، کار هیچ عاملی جز دست قدرت خدا نمی‌توانست باشد. آن روزی هم که موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایگاه آمریکایی را در هم کوبید، آن روز هم یکی از ایّام‌اللّه است.

ما این دو روز را جزو ایّام‌اللّه در همین چند روز گذشته، در همین دو هفته‌ گذشته، در مقابل چشم خودمان ما ملّت ایران مشاهده کردیم؛ این‌ها روز‌های نقطه‌ عطف تاریخند، روز‌های تاریخ‌سازند، روز‌های عادّی نیستند اینها. این که یک نیرویی، یک ملّتی، این قدرت را دارد، این توان روحی را دارد که به یک قدرت متکبّر زورگوی عالم این جور سیلی بزند، نشان‌دهنده‌ دست قدرت الهی است، پس آن روز جزو ایّام‌اللّه است؛ روز‌ها تمام می‌شوند، لکن تأثیرات این روز‌ها در زندگی ملّتها باقی می‌مانند؛ در روحیه‌ی ملّتها، در منش ملّتها، در مسیر ملّتها، آثاری که این روز‌ها باقی می‌گذارند آثار ماندگار و بعضاً جاودانه است.»
۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۸

.

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت رهبر انقلاب از ایام الله انقلاب اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..