تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی برای تولید اپلیکیشن‌های اختصاصی ۲۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است

شرکت هواوی که توسط دولت آمریکا تحریم تجاری شده است، قصد دارد روی فروشگاه نرم‌افزاری اختصاصی خودش تمرکز کند.

هواوی چند ماه بعد از اینکه توسط رئیس‌جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا تحریم تجاری شد، برای ساخت اپلکیشن‌های اختصاصی برای محصولات جدید خود حدود ۲۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است. درحالی‌که اندروید سیستم‌عاملی  متن باز است و هواوی می‌تواند از این سیستم‌عامل استفاده کند، شرکت چینی اجازه‌ی استفاده از سرویس‌های گوگل مانند پلی استور را ندارد.

مقاله‌های مرتبط:

به گزارش Business Insider این سرمایه‌گذاری که انجام آن در هفته‌ی جاری توسط هواوی تأیید شده، طوری برنامه‌ریزی شده که سازندگان اپلیکیشن‌های مختلف را برای تولید محصولاتی متناسب با فروشگاه نرم‌افزاری این شرکت یعنی AppGallery ترغیب کند.   

وزارت خزانه‌داری آمریکا در ماه مه سال گذشته‌ی میلادی، شرکت هواوی را در لیست سیاه مراودات تجاری خود قرار دارد. بعد از این اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، دستور اجرایی امضا کرد که براساس آن، شرکت‌های آمریکا از مراوده‌ی تجاری با این شرکت منع شدند. براساس این دستور، شرکت‌های آمریکایی به این دلیل از مراوده‌ی تجاری با هواوی منع شدند که این شرکت رابطه‌ی نزدیکی با دولت چین دارد و آمریکا مراوده‌ی تجاری با این شرکت را خطری برای منافع ملی خود می‌داند.

هواوی بلافاصله چنین اتهامی را رد کرد.

ترامپ هواوی

هواوی سال گذشته و بعد از تحریم شدن توسط آمریکا، تعداد ۷ میلیون تلفن همراه‌ با قابلیت پشتیبانی از 5G به فروش رساند.

 جیمز گونزالو، قائم مقام سرویس‌های موبایلی منطقه‌ی اروپای هواوی درباره‌ی فروشگاه اختصاصی هواوی گفته که اپلیکیشن‌های این فروشگاه، تبلیغات و نوتیفیکیشن‌های کم‌تری ارسال خواهند کرد. وی در این‌باره گفته است:

این قابلیت برای حفظ حریم شخصی افراد بسیار خوب خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی برای تولید اپلیکیشن‌های اختصاصی ۲۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..