تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸ قسمت پایانی برنامه «دستپخت» روی آنتن می‌رود/ احتمال پخش سری جدید در نوروز ۹۹

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۸ قسمت تا پایان برنامه «دستپخت» / احتمال پخش سری جدید در نوروز ۹۹سید وحید حسینی مجری برنامه تلویزیونی «دستپخت»، در خصوص میزان استقبال مخاطبان از فصل جدید این برنامه، به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس آمار روابط عمومی سازمان صدا و سیما، «دستپخت» جزو پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون است.

وی افزود: ضبط این برنامه به پایان رسیده است و پخش آن تا ۸ قسمت دیگر ادامه دارد.

تهیه کننده دستپخت بیان کرد: احتمال دارد پس از پایان این فصل، ضبط سری جدید را برای پخش در ایام نوروز آغاز کنیم. البته این موضوع تا زمانی که به تأیید مدیران شبکه نرسد، هیچ قطعیتی ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸ قسمت پایانی برنامه «دستپخت» روی آنتن می‌رود/ احتمال پخش سری جدید در نوروز ۹۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..