تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت فصل سوم سریال «از سرنوشت» همچنان ادامه دارد/ تصویربرداری به ۷۵ درصد رسید

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان یافتن فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، فصل دوم این سریال به کارگردانی علیرضا بذرافشان این شب ها روی آنتن می رود.

سریال از سرنوشت به ۷۵ درصد رسید/

فصل دوم «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال یعنی هاشم و سهراب اختصاص دارد که ایفای نقش آن‌ها در این فصل به عهده دارا حیایی و کیسان دیباج خواهد بود.

دارا حیایی برای اولین بار در کنار پدرش، امین حیایی در فیلم «شعله ور» به ایفای نقش پرداخت.

سریال از سرنوشت به ۷۵ درصد رسید/

البته همزمان با پخش فصل دوم عوامل مشغول تصویربرداری فصل بعدی هستند و حدود ۷۵ درصد کار انجام شده است؛ قرار است این فصل بهار سال آینده پخش شود.

«از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده و به فصل دوم آن بازیگرانی چون علیرضا آرا، مائده طهماسبی، فاطیما بهارمست (نغمه)، مرضیه موسوی (آرزو)، مهدی صالحی و ... اضافه خواهند شد.

سریال از سرنوشت به ۷۵ درصد رسید/

این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده است. داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می رسند. آن‌ها که آرزو‌های بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت فصل سوم سریال «از سرنوشت» همچنان ادامه دارد/ تصویربرداری به ۷۵ درصد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..