تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی ۵۷ دفتر غیر مجاز گردشگری در استان تهران

۵۷ دفتر غیر مجاز گردشگری برای پلمپ به پلیس اماکن معرفی شده استبه گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران از رشد ۵۰ درصدی شناسایی و برخورد با دفاتر غیر مجاز در حوزه گردشگری در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۷ خبر داد و گفت:۵۷ دفتر غیر مجاز گردشگری از ابتدای سال ۹۸ برای پلمب به پلیس اماکن معرفی شده است.

سالم سازی فضای صنعت گردشگری در سطح استان تهران یکی از اهداف کوتاه مدتی بود که با کمک بخش خصوصی در حال تحقق و اجرایی شدن است.

او افزود: تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع در تاسیس کسب و کار‌های گردشگری در استان تهران سبب شده است تا از ابتدای سال ۹۸ افراد واجد شرایط راحت‌تر از گذشته مجوز تاسیسات گردشگری را دریافت کنند.

جانفشان بی‌تعهدی به پاسخگویی به گردشگران را مهمترین دلیل ورود غیرقانونی به حوزه گردشگری دانست و گفت: بی شک بازرسی و نظارت‌های معاونت گردشگری استان تهران به گونه‌ای پیشرفت می‌کند که شرایط برای فعالیت غیر مجاز‌ها سخت‌تر از گذشته خواهد شد و انتظار ما از شهروندان این است که قبل از حصول اطمینان از مجوز دفاتر خدمات مسافرتی و تاریخ اعتبار آن از خرید بسته سفر خوداری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی ۵۷ دفتر غیر مجاز گردشگری در استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..