تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایید اصالت نقاشی مشهور ون‌گوگ پس از نیم قرن

به گفته کارشناسان، این تنها اثر از ون‌گوگ در دورانی است که از روان پریشی رنج می برده است. در این تابلو با عنوان «نقاشی از چهره خود (۱۸۸۹) » چهره این هنرمند در پس زمینه ای آبی و زرد رنگ نمایان می شود و موزه ون‌گوگ در آمستردام اصل بودن آن را به رسمیت شناخته است.

براساس اعلام خبرگزاری فرانسه، از سال ۱۹۷۰ شک و شبهاتی در مورد اصل بودن این تابلو مطرح بود تا اینکه نگارخانه ملی اسلو در نروژ سرانجام تصمیم گرفت در سال ۲۰۱۴ با فرستادن تابلو برای کارشناسان هلندی جهت بررسی آن، به این تردیدها پایان دهد.

کارشناسان برای تحلیل تابلو از اشعه ایکس استفاده و ثابت کردند که این اثر تابستان ۱۸۸۹ زمانی که ون‌گوگ در آسایشگاهی در فرانسه بود، خلق شده است.

نگارخانه ملی اسلو تابلو را در سال ۱۹۱۰ از مجموعه داری در پاریس به قیمت ۱۰ هزار فرانک فرانسه خرید و بدین سان، برای اولین بار اثری منتسب به ون‌گوگ وارد یک مجموعه عمومی شد، اما تردیدها در مورد اصل بودن آن حدود ۵۰ سال به قوت خود باقی ماند.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایید اصالت نقاشی مشهور ون‌گوگ پس از نیم قرن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..