تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«روابط خانوادگی» در فنلاند روی پرده می‌رود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستند «روابط خانوادگی» ساخته ناصر ضمیری در جشنواره مستند «داک پوینت» حضور خواهد داشت. ۹۶ فیلم مستند به صورت غیررقابتی طی یک هفته از تاریخ ۲۷ ژانویه الی ۲ فوریه برابر با ۷ تا ۱۳ بهمن در شهر هلسینکی کشور فنلاند به نمایش در خواهند آمد.

همچنین امسال مستندهای «خانه مادری‌ام مرداب»، «دماغ به سبک ایرانی»، «از پس برقع»، «آخرین روزهای زمستان» و «سایه‌های بی خورشید» از آثار مهرداد اسکویی در این جشنواره به نمایش درمی‌آیند و بزرگداشت او به همراه برپایی مسترکلاس آزاد در تاریخ ۱۰ بهمن برگزار می‌شود.

مستند «روابط خانوادگی» که از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است، ارتباط پیرمردی ۸۰ ساله به نام حاجی بابا با فرزندانش را به تصویر می‌کشد. آنها در یک موقعیت خاص و ویژه قرار گرفته‌اند و این موقعیت باعث رفتارهایی از سوی خانواده می‌شود که شناخت بهتری نسبت به آنها پیدا می‌کنیم.

ناصر ضمیری کارگردان مستند «روابط خانوادگی» پیش از این درباره فیلمش گفته بود: «سعی کردم در این مستند قضاوتی نداشته باشم و صرفاً خانواده‌ای را به تصویر بکشم تا مخاطب با تماشای آنها خود قضاوت کند که کدام‌ یک حق دارند و چرا خانواده حاجی بابا به مشکل رسیده‌اند. این فیلم روایتی ساده و در عین حال عمیق با نگاهی شاعرانه دارد که باعث همذات‌پنداری مخاطب با شخصیت فیلم و همراهی تا پایان با این شخصیت و خانواده‌اش می‌شود.

نوزدهمین جشنواره جهانی مستند «داک‌پوینت» از ۲۷ ژانویه تا ۲ فوریه ۲۰۲۰ در شهر هلسینکی فنلاند برگزار می‌شود.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««روابط خانوادگی» در فنلاند روی پرده می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..