تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه‌ای دیدنی از محاصره زرافه نگون‌بخت توسط ۸ شیر گرسنه

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک گردشگر آمریکایی هنگام بازگشت به کمپ استراحت خود با یک تقابل نابرابر روبرو شد. به گفته این گردشگر، شیر‌های ماده و گرسنه محوطه پارک کروگر در آفریقای جنوبی یک زرافه را در محاصره خود قرار دادند و به صورت پی در پی به این حیوان بیچاره حمله می‌کردند.

در ویدئو ضبط شده این گردشگر، نشان داده می‌شود که طعمه تسلیم ۸ شکارچی گرسنه نشد و با پا‌های بلند خود حملات این حیوانات درنده را دفع می‌کرد. شکارچیان دور طعمه خود می‌چرخیدند و این زرافه را بیشتر می‌ترساند. شیر‌ها این روند را ادامه دادند تا هیچ راهی برای فرار طعمه شان باقی نگذارند. بخشی از استراتژی شیر‌ها گذراندن زمان بود تا هوا تاریک شود و نر‌ها به منطقه بازگردند. گردشگر به دلیل کمبود وقت و تاریکی هوا مجبور شد تا از ضبط صحنه‌های نفسگیر شکار خودداری کند و مشخص نشد که ادامه این حملات به کجا ختم شد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه‌ای دیدنی از محاصره زرافه نگون‌بخت توسط ۸ شیر گرسنه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..