تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصراف استقلال از جذب مدافع تیم ملی کامرون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با اعلام مجید نامجو مطلق، مربی استقلال حضور مدافع کامرونی در جمع آبی‌ها رسما منتفی شد و یک گزینه دیگر در حال مذاکره با باشگاه است.

قرار بود داوا چاکونته مدافع کامرونی برای حضور در تمرینات و تست‌های پزشکی استقلال وارد ایران شود، اما این اتفاق رخ نداد. گفته می‌شود مسولان باشگاه استقلال قید این بازیکن را احتمالا به جهت قیمت بالایش زده‌اند و قرار است بازیکن دیگری جایگزین او شود. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بازیکن مورد نظر استقلال تا پایان هفته جاری وارد ایران خواهد شد.

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصراف استقلال از جذب مدافع تیم ملی کامرون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..