تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه عنوان Metro: Redux بر روی کنسول سوئیچ تایید شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عناوین سری Metro از محبوب‌ترین بازی‌های سبک تیراندازی اول شخص هستند که توسط شرکت 4A Games ساخته شده و با همکاری کمپانی THQ منتشر شده‌اند. شرکت سازنده این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۰ با معرفی عنوان Metro 2023 شناخته شد. این عنوان با استقبال خوبی از سوی منتقدین و گیمر‌ها روبرو شد در نتیجه شرکت 4A Games ادامه‌ای با نام Metro Last Light در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد. این بازی به دلیل وجود المان‌های ترسناک فوق‌العاده مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفت. در سال ۲۰۱۴ شرکت مذکور عنوانی به نام Metro Redux منتشر کرد که مخلوطی از دو عنوان پیشین بود.

انتظارات به پایان رسید

پس از انتشار شایعات پیاپی درباره عنوان باز سازی شده Metro Redux، بالاخره تایید شد که این بازی برای عنوان نینتندو سوئیچ نیز منتشر خواهد شد. این پروژه قرار است کاملا توسط کارکنان 4A Games انجام شود. اقدام این شرکت کمی غیر معمول است چرا که این افراد در نظر دارند تمام پروژه را به صورت کوچک و خانگی پیش ببرند. همچنین برای ساخت و ایجاد خروجی مناسب اتصال به کنسول نیازمند یک متخصص در این زمینه وجو داشته باشد که این عمل در طی ساخت خانگی عنوان ممکن نیست. شرکت 4A Games انتظار دارد تا تمامی مراحل ساخت را خود بر عهده بگیرد چرا که فکر می‌کنند هیچ‌کس بازی را بهتر از آن‌ها نمی‌شناسد.

انتشار عنوان Metro: Redux بر روی کنسول سوئیچ تایید شد

اخیرا نیز آن‌ها اطلاعاتی از برخی جزئیات این پروژه منتشر کرده‌اند. منابع خبری معتبر و متعددی تایید کردند که این عناوین با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و ۳۰ فریم بر ثانیه بر روی نینتندو سویچ قابل اجرا خواهند بود. لازم به ذکر است که عنوان بازسازی شده این محصول بر روی دیگر کنسول‌ها با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل اجرا خواهد شد. این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به نسخه‌های بازسازی نشده است. گفتنی است که عنوان Metro Redux تنها شامل عناوین ریمستر شده Metro 2023 و Metro Last Light می‌شود. گفتنی است که قسمت سوم این سری از بازی‌ها به نام Metro Exodus در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس و همچنین کامپیوتر منتشر شد.

بیشتر بخوانید: مشخصات دوربین و باتری گوشی‌های سامسونگ گلکسی A31 و A41 فاش شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه عنوان Metro: Redux بر روی کنسول سوئیچ تایید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..