تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی وای دی هان معرفی شد؛ سدان برقی و پلاگین هیبرید جدید چینی

بی‌وای‌دی هان سدان جدید ساخت چین است که در دو نسخه برقی و پلاگین هیبرید با طراحی جذاب عرضه خواهد شد. 

شرکت بی‌وای‌دی (BYD) اولین تصاویر از سدان پرچم‌دار سایز متوسط خود را منتشر کرد. نام این خودرو هان (Han) است و در دو نسخه‌ی پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی تولید خواهد شد. هر دو مدل این سدان زبان طراحی مشترک دارند ولی تفاوت‌های ظاهری بین آن‌ها وجود دارد. برای مثال در قسمت جلوی هان پلاگین هیبریدی شاهد جلوپنجره‌ی سنتی هستیم که از خطوط زاویه‌دار افقی استفاده می‌کند. چراغ‌های این مدل نیز تاحدودی از محصولات آئودی الهام گرفته‌اند. در سمت دیگر، هان الکتریکی دارای طراحی اسپرت‌تر است و جلوپنجره‌ نیز به شکل متداول در آن وجود ندارد.

BYD Han PHEV

در نمای جانبی دو مدل تقریبا یکسان هستند ولی در بخش عقب، نسخه‌ی الکتریکی دارای یک دیفیوزر کوچک بوده و سپر مشکی رنگ‌ آن نیز با مدل پلاگین هیبریدی فرق دارد. بی‌وای‌دی تلاش کرده تا سدان هان را از نظر آیرودینامیکی به بهترین نحو ممکن طراحی کند. درنتیجه‌ی این تلاش‌ها، طراحان بی‌وای‌دی موفق به دستیابی به ضریب درگ ۰/۲۳۳ برای هان شده‌اند. از این نظر، هان حتی مقداری بهتر از تسلا مدل S است. ضریب درگ در تسلا مدل اس معادل ۰/۲۴ است. 

BYD Han PHEV

قدرت مورد نیاز هان برقی از یک موتور الکتریکی تأمین می‌شود که به چرخ‌های عقب متصل است و می‌تواند ۲۱۸ اسب‌بخار قدرت تولید کند. نسخه‌ی دو موتوره نیز با سیستم چهارچرخ محرک و با قدرت ۲۶۸ اسب‌بخار عرضه خواهد شد. شعاع حرکتی هان الکتریکی ۴۵۰ کیلومتر عنوان شده است. هان پلاگین هیبریدی از موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژر استفاده می‌کند که ۱۸۹ اسب‌بخار قدرت دارد. مجموع قدرت پیشرانه بنزینی و سه موتور برقی این مدل به ۴۷۶ اسب‌بخار می‌رسد. 

BYD Han PHEV

هر دو نسخه‌ی برقی و پلاگین هیبرید بی‌وای‌دی هان در نمایشگاه خودروی پکن به‌طور رسمی رونمایی خواهند شد.

BYD Han PHEV BYD Han PHEV BYD Han PHEV BYD Han PHEV BYD Han PHEV BYD Han PHEV BYD Han PHEV BYD Han PHEV



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی وای دی هان معرفی شد؛ سدان برقی و پلاگین هیبرید جدید چینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..