تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید | وزارت نفت موتورسیکلت‌ها را هم گازسوز می‌کند!

ببینید | وزارت نفت موتورسیکلت‌ها را هم گازسوز می‌کند!

بیژن نامدار زنگنه در حاشیه آیین نکوداشت و تجلیل از محمود حجتی، وزیر سابق جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران با اشاره به سهمیه‌بندی بنزین و نتایج این طرح گفت: طرح 6500 میلیارد تومان وام برای گازسوز کردن خودروهای عمومی در حال عملیاتی شدن است که قراردادهای این طرح بسته شده و همچنین در حال انجام تمهیدات وام برای خودروهای غیرعمومی از جمله شخصی هستیم. برای خودروهای غیرشخصی پرداخت وام 6500 میلیارد تومانی را باید دولت بر عهده بگیرد؛ اما برای خودروهای شخصی وام فراهم می‌کنیم که افراد خودشان آن را دریافت و سپس بازپرداخت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید | وزارت نفت موتورسیکلت‌ها را هم گازسوز می‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..