تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه با استفاده از گوگل پلی چند اپلیکیشن را همزمان در اندروید حذف کنیم

یکی از ویژگی‌های گوگل پلی استور این است که کاربران می‌توانند چند اپلیکیشن یا بازی را به‌صورت هم‌زمان از روی گوشی خود پاک کنند.

گوگل پلی استور نقش حیاتی در زیست‌بوم اندرویدی دارد. کاربران اندرویدی معمولا بازی‌ها و برنامه‌های جدید را از طریق گوگل پلی استور روی گوشی خود نصب می‌کنند؛ علاوه‌براین به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های اندرویدی نیز ‌از طریق پلی استور انجام می‌شود. پلی استور گوگل در ماه‌های اخیر علاوه‌بر طراحی جدید، ویژگی‌هایی از جمله حالت تاریک را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است و همواره تلاش می‌کند تجربه‌ی کابری خود را بهبود دهد.

پاک کردن هم‌زمان چند اپلیکیشن از روی گوشی از ویژگی‌های جدید Google Play Store است که اجازه می‌دهد کاربر گروهی از بازی‌ها و برنامه‌ها را به‌طور هم‌زمان از روی گوشی خود پاک کند.

نحوه‌ی پاک کردن گروهی اپلیکیشن‌های اندرویدی به کمک گوگل پلی استور

این ویژگی جدید در نسخه‌ی پایدار پلی استور وجود دارد؛ به عبارتی برای استفاده از این ویژگی نیازی به نصب نسخه‌ی بتا یا استفاده از نسخه‌ی بتای هیچ اپلیکیشنی روی گوشی نیست.

قدم اول: وارد لیست اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی شوید.

قدم دوم: اپلیکیشن «Google Play Store» را باز کنید.

Google Play Store

قدم سوم: صفحه را به سمت راست بکشید تا منوی گوگل پلی استور باز شود. سپس «My Apps & Games» را انتخاب کنید.

Google Play Store

قدم چهارم: صفحه‌ای مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

Google Play Store

قدم پنجم: روی گزینه‌ی «Installed» و سپس گزینه‌ی «Storage» بزنید.

Google Play Store

قدم ششم: در این قسمت اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که می‌خواهید را انتخاب کرده و سپس روی گزینه‌ی «Free up» بزنید.

Google Play Store

قدم هفتم: اگر می‌خواهید فرایند حذف اپلیکیشن‌ها را ادامه دهید گزینه‌ی «Free up» و در غیر این صورت «Cancel» را انتخاب کنید.

Google Play Store

به همین راحتی می‌توانید تعدادی از اپلیکیشن‌ها را هم‌زمان از روشی گوشی پاک کنید و دیگر نیازی نیست مراحل حذف اپلیکیشن را برای هر برنامه یا بازی به‌صورت جداگانه طی کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه با استفاده از گوگل پلی چند اپلیکیشن را همزمان در اندروید حذف کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..