تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی ترسیم نمودار در ماشین حساب ویندوز به‌زودی ارائه خواهد شد

مایکروسافت به‌زودی ویژگی نمودار را در ماشین حساب ویندوز در اختیار کاربران ویندوز ۱۰ قرار خواهد داد.

مقاله‌های مرتبط:

سال گذشته مایکروسافت برنامه‌ی متن‌باز ماشین حساب خود را در گیت‌هاب و تحت مجوز MIT معرفی کرد. در مارس سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که در حال کار روی ویژگی‌های جدید نمودارسازی برای برنامه ماشین حساب ویندوز است. اکنون مایکروسافت ویژگی نمودار در ماشین حساب را معرفی کرده و این قابلیت قبل از ماه اوت سال جاری در ماشین حساب سیستم‌های عامل‌ ویندوز 10 اضافه خواهد شد. در حال حاضر، کاربران ویندوز اینسایدر می‌توانند پیش‌نمایش حالت نمودار جدید در برنامه‌ی ماشین حساب ویندوز را امتحان کنند.

ماشین حساب ویندوز

ویژگی جدید حالت نمودار به دانش‌آموزان در زمینه‌ی ترسیم نمودار و تجزیه و تحلیل معادله کمک می‌کند تا چگونگی تأثیر تغییرات معادلات بر نمودارها را بهتر درک کنند. کاربران با استفاده از قابلیت‌های جدید ماشین حساب ویندوز ۱۰ می‌توانند:

معادله‌ای را وارد کرده و نمودار آن را مشاهده کنند. چندین معادله را وارد کرده و معادلات را با یکدیگر مقایسه، و تعامل بین خطوط را مشاهده کنند. معادلات را ویرایش کنند تا ببینند چگونه تغییرات بر نمودار تأثیر می‌گذارند. پنجره‌ی مشاهده‌ی نمودار را تغییر دهند و نمودارهای مختلفی را در سطوح مختلف با جزئیات مشاهده کنند. گزینه‌های بصری را تغییر دهند. نمودارهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. به‌راحتی متغیرهای ثانویه را در معادلات تغییر دهند و چگونگی تأثیر معادلات بر نمودار را بررسی کنند. شاخص‌ها را ردیابی کنند تا بتوانند ارتباط بین متغیرهای موجود و نمودار را بهتر درک کنند.

این قابلیت جدید در ماشین حساب ویندوز، میزان یادگیری دانش‌آموزان را بهبود خواهد بخشید و به درک بهتر معادلات و نمودارها کمک خواهد کرد. درواقع این ویژگی یک محیط یادگیری جذاب را ارائه خواهد کرد که با هدف آموزش بهتر و یادگیری ساده‌تر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی ترسیم نمودار در ماشین حساب ویندوز به‌زودی ارائه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..