تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ برای تولید نمایشگر گوشی در هند، ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند

سامسونگ اعلام کرده که برای تأسیس کارخانه‌ی تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند، ۵۰۰ میلیون دلار در هند سرمایه‌گذاری می‌کند. 

سامسونگ که چند سال پیش عنوان رهبر بازار هند را در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند یدک می‌کشید، حال اعلام کرده که به‌منظور تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند در این کشور سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری انجام می‌دهد. این کارخانه قرار است در حومه‌ی شهر دهلی نو تأسیس شود. 

براساس اطلاعات ارائه شده، سامسونگ جزئیات سرمایه‌گذاری مذکور را در قالب مدارک مورد نیاز به نهاد رگولاتوری اعطا کرده است. سامسونگ اعلام کرده که کارخانه‌ی جدید برای تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند به‌همراه طیف گسترده‌ای از محصولات الکترونیک مورد نیاز فعالیت خواهد کرد.

سامسونگ در این راستا اقدام به تملک زمینی در نزدیکی کارخانه‌ی پیشین خود کرده که در منطقه‌ای با نام Noida قرار دارد. در سال ۲۰۱۸، سامسونگ کارخانه‌ای را در Noida تأسیس کرد. شرکت کره‌ای در زمان تأسیس این کارخانه ادعا کرد که کارخانه‌ی مذکور بزرگ‌ترین کارخانه‌ی تولید موبایل در جهان است. سامسونگ برای تأسیس کارخانه‌ی مورد نظر سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۰۰ میلیون دلار انجام داده است.

انتظار می‌رود سامسونگ با احداث این کارخانه و به‌موجب تولید محصولات و قطعات الکترونیکی مورد نیازش، بیش‌ازپیش از معافیت‌های مالیاتی بهره ببرد. قطعا در پیش گرفتن چنین سیاست‌هایی باعث خواهد شد تا غول کره‌ای در رقابت با شیائومی، جایگاه بهتری داشته باشد. شیائومی بزرگ‌ترین رقیب سامسونگ در کشور هند است که به سلطه‌ی کره‌ای‌ها در بازار گوشی هند پایان داد.

سامسونگ در حال حاضر عنوان دومین عرضه‌کننده‌ی گوشی‌های هوشمند را در هند یدک می‌کشد. بازار هند را باید پس از چین، دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند خواند که بیش از نیم میلیارد کاربر دارد. براساس آخرین برآوردها، موقعیت سامسونگ توسط برند ریل‌می نیز طی چند ماه اخیر تهدید شده است، به‌طوری‌که براساس تخمین‌ها بخشی از سهم بازار سامسونگ در هند توسط ریل‌می گرفته شده و انتظار می‌رود این برند در آینده‌ی نزدیک جایگاه سامسونگ را بیش‌ازپیش به خطر بیاندازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ برای تولید نمایشگر گوشی در هند، ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..