تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۳۰ دی)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته جدیدی از راه رسیده و این بدان معناست که ما با یک فهرست پرطرفدارترین‌های دیگر در خرمت شما هستیم. فهرستی که در آن از پرطرفدارترین گوشی‌های هفته می‌گوییم. فهرست این هفته نیز مانند هفته‌های پیش ۱۰ گوشی که در هفت روز گذشته محبوب بوده‌اند را نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود که سامسونگ به زودی از جدیدترین خط تولید گوشی‌های خود با نام گلکسی S20 رونمایی کند و به همین دلیل تاکنون شایعات زیادی از اطلاعات آن در فضای مجازی منتشر شده است. به قدری این اطلاعات فاش شده تاثیرگذار بوده‌اند که گلکسی S20 Ultra اکنون در جایگاه اول فهرست ما قرار دارد.

پس از این گوشی سامسونگ یک گوشی دیگر از همین شرکت قرار دارد. گلکسی A51 در مقام دوم فهرست هفته نشسته است. در واقع این گوشی سعی دارد موفقیت پیشینیان نسل خود را ادامه دهد. اگر به خاطر داشته باشید در سال ۲۰۱۹ نسل گذشته این دستگاه بیشتر هفته‌ها در بین پرطرفدارترین‌های ما حضور داشت.

شیائومی ردمی نوت ۸ پرو سه‌گانه محبوب‌های این هفته را کامل می‌کند. این گوشی دقیقا جلوتر از گلکسی +S20 و برادر غیر Pro خود قرار گرفته است.

کمی پایین‌تر در فهرست این هفته گلکسی A71 سامسونگ دیده می‌شود و پس از گلکسی S10 لایت قرار گرفته است. گوشی دوم یکی از جدیدترین ساخته‌های این شرکت کره‌ای است که گویی از حضور اولیه خود بسیار لذت می‌برد، زیرا در این فهرست در کنار دیگر گزینه‌های بسیار خوب و محبوب هفته قرار دارد که بعضی از آن‌ها برای چند هفته متوالی پرطرفدار بوده‌اند.

شیائومی می‌نوت ۱۰ پرو در جایگاه هشتم قرار دارد و جلوتر از گلکسی A50 و گلکسی S10 لایت است. این بدان معناست که پس از ماه‌ها ما تنها دو شرکت در فهرست ۱۰ گوشی برتر خود داریم که سامسونگ و شیائومی هستند. در بین این دو شرکت نیز سامسونگ با داشتن هفت گوشی در مقابل سه گوشی شیائومی برتری دارد.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

در بین فهرست این هفته نام دو گوشی به چشم نمی‌خورد. اگر فهرست هفته گذشته را به یاد داشته باشید متوجه می‌شوید که گوشی‌های آیفون ۱۱ پرو مکس و سونی اکسپریا ۵ پلاس دیگر این هفته حضور ندارند.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۳۰ دی)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۳۰ دی)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۳۰ دی)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..