تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات جدید از گوشی میان‌رده پیکسل 4a

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه‌های اخیر شایعات زیادی از گوشی جدید شرکت گوگل، Pixel 4a، در صفحات مجازی پخش شد. از منتشر شدن این عنوان تنها در یک اندازه گرفته تا طراحی‌های متفاوت، حالا اخباری منتشر شده است که به نظر می‌آید مدل‌های این عنوان مشخص شده است و حداقل یکی از آن‌ها مجهز به 5G است. بر طبق اخبار منتشر شده یک شرکت تحقیقاتی توانسته است اطلاعات جدیدی از گوشی‌های پیکسل به دست آورد. این شرکت مدعی است محصولات گوگل از تراشه پردازنده Qualcomm استفاده می‌کنند و همچنین شرکت گوگل برای این محصولات خود القابی در نظر گرفته که این نام‌ها از اسم چند نژاد ماهی برگرفته شده است. شرکت گوگل پیش‌تر نیز از این‌گونه نام‌ها برای محصولات خود استفاده کرده است. در نتیجه این خبر تا حدی واقعی به نظر می‌آید.

مفهوم این نامگذاری چیست؟

این القاب نشانگر چند نکته راجع به گوشی‌های گوگل هستند. برای مثال عنوان Sunfish قرار است به پلتفرم SM7150 مجهز باشد. این پردازنده که سال پیش به بازار جهانی معرفی شد، هم اکنون بر روی تعداد بالایی از گوشی‌های میان رده قرار دارد. پردازنده مذکور قدرت بالایی برای یک گوشی قوی، اما میان‌رده مانند 4a دارد. در نتیجه عجیب نیست اگر شرکت گوگل این خبر را نیز تائید کند. با این حال لازم به ذکر است که این پردازنده قدرت پشتیبانی از فناوری 5G را ندارد و اگر گوگل از آن استفاده کند نمی‌تواند در رقابت میان رده‌ها شرکت کند.

اطلاعات جدید از گوشی میان‌رده پیکسل 4a ///

عنوان دیگر که Redfin نام دارد، قرار است از پردازنده Snapdragon 765 SOC بهره ببرد که به مراتب از پردازنده قبلی قوی‌تر و جدیدتر است. در واقع این نسخه نمونه رقیب پردازنده ۸۴۵ است و می‌تواند از فناوری 5G پشتیبانی کند. عنوان آخری که Bramble نام دارد نیز از Snapdragon 765 برخوردار است. متاسفانه اطلاعات زیادی از این دستگاه منتشر نشده است. از آن جا که نام این عنوان کمی از دنیای ماهی‌ها فاصله دارد، برخی افراد معتقدند که این عنوان از محصولات دیگر جداست. گفتنی است که با انتشار این خبر احتمال وجود نسخه‌های مختلف از گوشی پیکسل 4a به شدت افزایش یافته است و همچنین این امکان قدرت پیدا کرد که حداقل یکی از این عناوین مجهز به فناوری 5G است.

اطلاعات جدید از گوشی میان‌رده پیکسل 4a ///

بیشتر بخوانید: مشخصات دوربین و باتری گوشی‌های سامسونگ گلکسی A31 و A41 فاش شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات جدید از گوشی میان‌رده پیکسل 4a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..