تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور همراه اول دیجیتال در نمایشگاه الکامپ مشهد

حضور همراه اول دیجیتال در نمایشگاه الکامپ مشهدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپراتور همراه اول با حضور در بیست و دومین نمایشگاه «الکامپ» و همچنین نهمین نمایشگاه «شهر هوشمند» مشهد که به صورت هم زمان برگزار می‌شود، آخرین دستاورد‌های خود در زمینه سرویس‌های دیجیتال، سازمانی و اینترنت اشیاء را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها برگزار می‌شود.

بیست و دومین دوره این نمایشگاه در مشهد، از ساعت ١۶ تا ٢٢ یکم تا چهارم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور همراه اول دیجیتال در نمایشگاه الکامپ مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..