تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای شهادت مبارزان فلسطینی درباره شهید سلیمانی چه بود؟

رهبر معظم انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی تاریخ ایران و جهان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای در آخرین پست این صفحه، بخشی از بیانات رهبر انقلاب را درباره سپهبد شهید قاسم سلیمانی و خدمات ایشان در نوار غزه را منتشر کرد.

صفحه تاریخ ایران و جهان نوشت:

"آمریکایی‌ها در مورد فلسطین طرحشان و نقشه‌شان این بود که قضیّه‌ فلسطین را به فراموشی بسپرند؛ فلسطینی‌ها را در حالت ضعف نگه دارند که جرأت نکنند دَم از مبارزه بزنند.

این مرد، دست فلسطینی‌ها را پُر کرد؛ کاری کرد که یک منطقه‌ کوچکی، یک وجب جا مثل نوار غزه در مقابل رژیم صهیونیستیِ با آن همه ادّعا می‌ایستد، کاری و بلایی سرِ آن‌ها می‌آورد که آن‌ها سرِ ۴۸ ساعت می‌گویند آقا بیایید آتش‌بس بدهید؛ این‌ها را حاج قاسم سلیمانی کرد. دستشان را پُر کرد.

کاری کرد که بتوانند بِایستند، بتوانند مقاومت کنند. این چیزی است که برادران فلسطینی ما مکرّر در مکرّر پیش خود بنده گفته‌اند. البتّه من می‌دانستم، امّا آن‌ها هم آمدند پیش ما شهادت دادند. در سفر‌های متعدّدی که این رهبران فلسطینی آمدند، همه‌ آن‌ها این را [گفتند]".۱۳۹۸/۱۰/۱۸

ماجرای شهادت مبارزان فلسطینی درباره شهید سلیمانی چه بود؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای شهادت مبارزان فلسطینی درباره شهید سلیمانی چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..