تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت جالب کلوپ بعد ١٠٠١ روز نباختن خانگی لیورپول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال لیورپول ساعاتی پیش در دیدار حساس مقابل منچستریونایتد ٢-٠ به برتری رسید تا شاگردان کلوپ همچنان با ١٩ امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در صدر باشند. این برد برای قرمزهای آنفیلد می تواند به معنای بیشتر شدن شانس آنها برای رسیدن به قهرمانی بعد از حسرت طولانی باشد. یورگن کلوپ اما هنوز همچین نظری ندارد. او که تیمش برای ١٠٠١ روز در خانه شکست ناپذیری را تجربه می کند، بعد برد مقابل دشمن همیشگی اینطور صحبت کرده: طرفداران مجاز هستند تا زمانی که وظیفه شان را انجام دهند، آواز و سرود خوانده و رویاپردازی کنند، اما ما هنوز عضوی از این مهمانی نیستیم. انرژی زیادی در سراسر دنیا حول محور باشگاه لیورپول وجود داردو این استثنایی است، من عاشق رابطه فضای بین سکوها و بازیکنان در زمین هستم. اگر هواداران حال و هوای خوبی نداشته باشند عجیب خواهد بود. تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که ما برای تلاش کردن اینجا هستیم. من تمرکز خود را حفظ می کنم، زیرا ما پنجشنبه دوباره بازی می کنیم.

42357




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت جالب کلوپ بعد ١٠٠١ روز نباختن خانگی لیورپول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..