تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که می‌گفت فیفا هیچ غلطی نمی‌کند امروز چه می‌گوید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داریوش مصطفوی در برنامه ماهواره ای مزدک میرزایی گفت بهتر است به کشور ثالث برویم تا تبعات این تصمیم، فوتبال ایران را دچار مشکل نکند. این درحالی است که فرضیه ای اف سی برای محرومیت های تیم‌های ایرانی بقدری بی اساس بوده که حتی به رغم گفته قبلی ، این گروه تا ظهر یکشنبه برای اعلام حکم برگزاری بازی های تیم‌های ایرانی از بازی‌های خانگی به قطعیت نرسیدند.

مصطفوی که در سال ۲۰۰۶ با گفتن جمله تاریخی فیفا هیچ غلطی نمی تواند بکند، در مقام دبیرکل فدراسیون فوتبال ، باعث تعلیقش شد، حالا درحالی چنین سخنی را بر زبان می آورد که خودش هم بخشی از تشکیلات فدراسیون تاج است. او که سمتی در این مجموعه دارد ، ایده ای را می دهد که سراسر باخت برای باشگاه‌های ماست. بی تردید عایدی فوتبال ما از بازی در زمین بی طرف هیچ است ولی این حق باشگاه‌هاست که رفقای آقای مصطفوی در فدراسیون فوتبال با دفاع از حق باشگاه‌ها جلوی صدور رایی به ناحق را بگیرند.

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که می‌گفت فیفا هیچ غلطی نمی‌کند امروز چه می‌گوید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..