تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم‌ترین وظیفه زن تربیت فرزند و تقویت روحی همسر است

مهم‌ترین وظیفه زن تربیت فرزند و تقویت روحی همسر استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای، با انتشار عکس نوشته‌ای، بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره کار‌ها و وظایف زن در خانواده و تاثیر آن‌ها منتشر کرد.

بر اساس این پست تربیت فرزندان و تقویت روحیه همسران برای شرکت در میدان‌های بزرگ از مهم‌ترین وظایف و کار‌های زنان از دیدگاه رهبر انقلاب است.

پست صفحه ریحانه همچنین به بازنشر سخنان رهبر انقلاب درباره فعالیت‌های زنان در دوران جنگ تحمیلی، تربیت فرزندان به عنوان سربازان جانباز و شجاع و تشویق همسران برای استقامت و ایستادگی پرداخت.

در ادامه متن و عکس منتشر شده توسط صفحه ریحانه را مشاهده می‌کنید:

" مهمترین کار‌های زن در نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
رهبر انقلاب:
مادران در دوران انقلاب و در جنگ تحمیلی، فرزندان خود را به سربازان جانباز و شجاع در راه اسلام و مسلمین تبدیل کردند.
و همسران در دوران انقلاب و دوران جنگ تحمیلی، شوهران خود را به انسان‌های مقاوم و مستحکم مبدّل ساختند. این است نقش و تأثیر زن بر روی فرزند و شوهر.
این، نقشی است که زن می‌تواند در داخل #خانواده ایفا کند و جزو بزرگترین نقش‌ها است و به نظر من از همه‌ی کار‌های زن مهمتر، همین کار است.
از همه‌ی کار‌های زن مهمتر، تربیت فرزندان و تقویت روحی شوهران برای ورود در میدان‌های بزرگ است، و خدا را شکر می‌کنیم که زن ایرانی و مسلمان، در این میدان هم بیشترین هنر را نشان داده است.
رهبر انقلاب؛ ۷۵/۱۲/۲۰ "

مهم‌ترین وظیفه زن تربیت فرزند و تقویت روحی همسر است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم‌ترین وظیفه زن تربیت فرزند و تقویت روحی همسر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..