تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت روز گوشی موبایل در ۲۹ دی ؛ اقدام خطرناک دختر جوان در گرفتن عکس یادگاری با سگ! ؛ پروژه لیبی‌سازی ایران را چه کسانی دنبال می‌کنند؟

پربازدیدهابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای‌مجازی در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای‌مجازی نشده‌اید، در ادامه لینک خبرهای پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

قیمت روز گوشی موبایل در ۲۹ دی
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۹ دی را مشاهده می‌کنید.

اقدام خطرناک دختر جوان در گرفتن عکس یادگاری با سگ!
دختر جوان آرژانتینی که برای گرفتن عکس یادگاری، صورتش را به شکلی خطرناک به دهان یک سگ نزدیک کرده بود، بلافاصله پس از انجام این عمل پشیمان شد.

پروژه لیبی‌سازی ایران را چه کسانی دنبال می‌کنند؟
علیزاده، کارشناس و تحلیلگر سیاسی با انتشار پستی در توییتر، به تحلیل ویدئویی ضد ایرانی پرداخت که این روزها در آمریکا پربازدید شده است.

اقدام عجیب مامور پست حین حمل کالا!
بی توجهی مامور پست به وظیفه‌اش در حین انجام کار و پرتاب کردن امانت مردم به داخل کامیون به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

با برترین آنتی‌ویروس‌های اندرویدی ۲۰۲۰ آشنا شوید
در این گزارش به معرفی ۵ آنتی‌ویروس قدرتمند اندرویدی برای سال ۲۰۲۰ پرداخته‌ایم.

صحنه ای از یک جشن عروسی که کاربران را شوکه کرد!
فیلمی که فوران کوه آتشفشان در هنگام برگزاری یک جشن عروسی در فیلیپین را نشان می‌دهد به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است.

شگرد عجیب سارقان مسلح برای سرقت از جواهرفروشی!
کارمندان جواهرفروشی توانستند چند سارق مسلح را که برای سرقت وارد جواهرفروشی شده بودند ناکام بگذارند.

واکنش تحلیلگر سیاسی شبکه ایران اینترنشنال به توصیف رهبری درباره سپاه
توصیف رهبر انقلاب درباره سپاه پاسداران با عنوان رزمندگان بدون مرز، واکنش حسین علیزاده، تحلیلگر سیاسی ایران اینترنشنال را به همراه داشت.

زیباترین تصاویر پس زمینه (۲۹ دی)
تصاویر پس‌زمینه ۲۹ دی را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

دردسری تازه برای کمپانی تسلا
مدتی است که خودروهای هوشمند شرکت تسلا با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند و حالا این امر باعث شده تا سازمان کنترل ترافیک دست به کار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت روز گوشی موبایل در ۲۹ دی ؛ اقدام خطرناک دختر جوان در گرفتن عکس یادگاری با سگ! ؛ پروژه لیبی‌سازی ایران را چه کسانی دنبال می‌کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..