تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفر: بازی کردن در آزادی یک اتفاق ویژه است

وینفرد شفر، سرمربی پیشین استقلال و فعلی بنی‌یاس امارات در واکنش به سلب میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرونده حقوقی من با باشگاه استقلال یک موضوع حرفه‌ای است اما موضوعی که قلبا برای من اهمیت دارد این است که من از لحظاتی که با مردم فوق‌العاده ایران بودم، لذت برده‌ام.

او افزود: من ۱۰۰ درصد مطمئنم که ایران تمام کارهای لازم را برای حفظ بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انجام می‌دهد. من امیدوارم تیم‌های ایرانی بتوانند در ورزشگاه‌های خودشان میزبان تیم‌های آسیایی باشند. باید بگویم بازی کردن در آزادی یک اتفاق ویژه است.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفر: بازی کردن در آزادی یک اتفاق ویژه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..