تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسری تازه برای کمپانی تسلا

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر طبق اطلاعات منتشر شده سازمان کنترل ترافیک بزرگ‌راه‌ها در نظر دارد تا تحقیقاتی را بر روی خودرو‌های شرکت تسلا آغاز کند. به گفته مسئولین این سازمان تاکنون بیش از ۵۰۰/۰۰۰ دستگاه خودرو تسلا افزایش سرعت غیرمنتظره داشته‌اند. این خودرو‌ها شامل Tesla Model S، Tesla Model X و Tesla Model 3 هستند که بعضا زمان انتشار آن‌ها به سال ۲۰۱۲ بر می‌گردد. از دیگر دلایل شروع این تحقیقات می‌توان به وجود ۱۲۷ خریدار شاکی، ۱۱۰ تصادف و بیش از ۵۲ مجروح اشاره کرد.

واکنش شرکت تسلا به مشکلات اخیر

سخنگوی شرکت تسلا هیچ‌گونه اطلاعاتی دقیقی بیان نکرد و در آخرین صحبت‌های خود گفت: " این وظیفه تسلا است که به مشکلات رسیدگی کند و ما خودمان را موظف می‌دانیم تا پس از پیگیری‌های تکمیلی، اطلاعات کاملی را در اختیار مردم قرار دهیم. " در ادامه بخش رسیدگی به مشکلات فنی شرکت تسلا اعلام کرد که همکاری خود را با سازمان کنترل ترافیک به طور حرفه‌ای و رسمی پیش می‌گیرد تا هر چه سریع‌تر به این مشکلات خاتمه دهند. گفتنی است که این اولین بار نیست که شرکت تسلا به دلیل مشکلات فنی مورد بازخورد قانونی قرارمی‌گیرد.

دردسری تازه برای کمپانی تسلا

در نوامبر سال ۲۰۱۸ خریداران مدل‌های S و X مدعی شدند که خودروی آن‌ها به ناگهان سرعتش افزایش پیدا می‌کند. همچنین اخیرا تعدادی گزارش آتش سوزی به دلیل مشکل در باتری‌های این خودرو‌ها منتشر شده بود. لازم به ذکر است که در سال ۲۰۱۷ یکی از خودرو‌های این شرکت که در حالت راننده خودکار قرار داشت به سرعت به کوهپایه‌های کالیفورنیا برخورد کرد و این مسئاله انتقادات تند و زیادی را برای کمپانی تسلا به همراه داشت. این تصادف تنها برای یک خریدار اتفاق نیافتاده است، بلکه گزارش‌های متعددی از تصادفات خودرو در زمان راننده خودکار در سراسر دنیا وجود دارد. تعداد زیادی حتی در این تصادفات جان خود را از دست داده‌اند. با این حال شرکت تسلا هنوز باور دارد که استفاده از راننده خودکار برای افراد امن‌تر از آن است که خود افراد رانندگی را بر عهده بگیرند.

دردسری تازه برای کمپانی تسلا

بیشتر بخوانید: همه آنچه از لکسوس؛ شرکت خودروسازی ژاپنی و علل موفقیت‌هایش نمی‌دانید!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسری تازه برای کمپانی تسلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..