تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار جعلی می‌تواند تاثیر روانی جبران ناپذیری بر جامعه بگذارد

اخبار جعلی می‌تواند تاثیر روانی جبران ناپذیری بر جامعه بگذاردبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عابدینی مجری کارشناس  صدا و سیما مطلبی را درمورد اتفاقات دو هفته اخیر و تحولات پیرامون آن مطرح کرد و در صفحه مجازی خود در اینستاگرام با تحلیل تمام مسائل به موضوع اخبار جعلی اشاره کرد و اخبار جعلی را فریب و تزریق باور‌های غلط یا تردید در باور‌های درست مردم ایران از سوی قرارگاه امپراتوری رسانه‌ای شرارت پیشه گان خطاب کرد و افزود خبر جعلی می‌تواند تاثیر روانی جبران ناپذیری بر جامعه بگذارد و همه مردم باید به هنگام تحولات مختل از صحت و سقم اخبار اطلاع پیدا کنند.

در ادامه متن منتشر شده در اینستاگرام حسن عابدینی را مشاهده میکنید:

‌"جمهوری اسلامی ایران دو هفته یی را پشت سر گذاشت که مالامال از رویداد‌های تلخ و شیرین، سیاه و سفید و غم و شادی بود. خبر‌هایی که هر کدامشان به تنهایی از منظر رسانه‌ای نقطه عطفی در تاریخ است.


شهادت حاج قاسم سلیمانی قافله سالار مقاومت اسلامی و همرزمانش به دست دولت تروریستی آمریکا که قیامتی برپا کرد نقطه عزیمت فصل تازه تحولات در دهه دوم قرن بیست و یکم است.


خداوند پاداش ۴۰ سال مهاجرت و مجاهدت حاج قاسم در مسیر دفاع از حریم ایران زمین و حرم اهل بیت را با شهادت توام با رسوا کردن چهره نفاق و کینه توزانه دشمنان و پذیرایی پیکر او در بارگاه پنج امام معصوم سلام الله علیهم اجمعین بی درنگ داد؛ و دیگر برکات ناشی از شهادت آن عارف بخون غلتیده هم بر جامعه اسلامی خواهد بارید. یاران رسانه‌ای گرچه همانند امت اسلامی که نه، همانند همه ازادی خواهان گیتی سوگوار بود، اما بر پای ایستادند. رسانه‌های همسو با امت اسلامی بر صفحه‌های واقعی و مجازی، بال امواج و از قاب دوربین‌ها نشان دادند که دل‌ها چگونه با فرمان الهی نه فقط در بدرقه پیکر آن اسطوره افسانه‌ای از عراق تا ایران که در چهار گوشه دنیا به احترام سرباز ولایت به پا خواسته اند.
پیامد پرواز آن مهاجر الی الله سبب شد تا دو شاخص عینی در قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی ایران در گیتی، هزاران فرسنگ جابجا شود. نخست شرکت چند ده میلیونی درمراسم سوگ آن عارف بالله و مجاهد فی سبیل الله است که در تاریخ بی نظیر است. دوم هم موشکباران پایگاه جنگجویان امریکایی در عین الاسد است که موجب شکست طلسم ۸۰ ساله قدرت نظامی پنتاگون شد. و، اما سانحه در هواپیمای اکراینی هم که به پرکشیدن شماری از هموطنان و دیگر مسافران منجر شد غمی بر قلب‌ها نشاند که حلاوت آن پیروزی‌ها در کام امت به تلخی گرایید.
یاران رسانه همه کوشیدند تا از این ازمون‌های نفس گیر الهی و معرکه شتابان جنگ نرم سربلند بیرون بیانند. آن هم در زمانی که افکار عمومی روزانه با انبوهی از خبر‌های جعلی (FAKE NEWS) مواجه است. خبر‌های جعلی که با هدف فریب و تزریق باور‌های غلط یا تردید در باور‌های درست ایرانیان از سوی قرارگاه امپراتوری رسانه‌ای شرارت پیشه گان ساخته و پرداخته می‌شود. امپراتوری رسانه‌ای غرب افزون بر ۲۶۰ شبکه تلویزیونی، صد‌ها پایگاه اطلاع رسانی و هزاران شبکه اجتماعی به زبان فارسی تدارک دیده است. فرماندهان این رسانه‌ها اغلب در لندن، واشنگتن، ریاض، تیرانا، دوبی و ... مستقرند.

شرارت پیشه گان غربی، عربی و عبری با بهره مندی از حرفه ای‌ترین شگرد‌ها بصورت روزمره در تلاشند که افکار عمومی ایرانیان را دچار آلودگی اطلاعاتی کنند. این شرایط با هدف ایجاد ابهام و درهم ریختن مرز‌های صحت و سقم خبر صورت می‌گیرد که البته از ویژگی جهان پسا حقیقت است. خبر جعلی گرچه می‌تواند تاثیر روانی جبران ناپذیری بر جامعه بگذارد، اما مانند کف روی آب زودگذر است؛ بنابراین در هنگامه فتنه که غبار‌ها اندکی دیدن حقیقت را با دشواری مواجه می‌کند بیش از پیش بایستی اقدام به سناریوخوانی دسیسه دشمنان و افشای فتنه آنان کند"

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار جعلی می‌تواند تاثیر روانی جبران ناپذیری بر جامعه بگذارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..